• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403031207997
  • خبرنگار : 50187

مدیرکل ورزش و جوانان اعلام کرد

اضافه شدن بیش از ۴۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی استان کرمان در دولت سیزدهم

اضافه شدن بیش از ۴۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی استان کرمان در دولت سیزدهم

ایسنا/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در دوره خدمت دولت سیزدهم بیش از ۴۰۰ هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی استان کرمان اضافه شد.

میثم پاریزی ظهر امروز ۱۲ خردادماه در گردهمایی مسئولان روابط عمومی‌های ادارات ورزش و  جوانان شهرستان‌ها و هیأت‌های ورزشی استان کرمان اظهار کرد: تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی در حوزه‌های تخصصی نیازمند اقدامات رسانه‌ای و نگاه عمیق اهالی رسانه است و باید تولید محتوا و تبیین دستاوردها و اقداماتی که در استان‌های مختلف کشور رقم می‌خورد را انجام دهیم تا موجب امیدآفرینی در جامعه شود.

وی افزود: از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی به استان کرمان ۲۳۰ میلیارد تومان مصوبه برای پروژه‌های ورزشی داشتیم.

پاریزی گفت: تبیین دستاوردها می‌تواند انگیزه را در نوجوان و جوان ما ایجاد کند که بدانند در کشور مسیر خدمت‌گزاری ادامه دارد و کارهای بزرگی انجام می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه تبیین دستاوردها، انگیزه برای تلاش مضاعف در بین مجموعه خدمتگزاران در استان ایجاد می‌کند، افزود: در دوره خدمت دولت سیزدهم بیش از ۴۰۰ هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی استان کرمان اضافه شد و اعتبارات به پروژه‌های نیمه‌تمام اختصاص یافت.

وی بیان کرد: در استان کرمان پروژه‌های ورزشی زخمی داشتیم که ۱۵ تا ۲۰ سال از زمان کلنگ‌زنی آنها می‌گذشت و در دولت آیت‌الله رئیسی ساماندهی و به‌بهره‌برداری رسیدند و یا در آستانه افتتاح هستند.

پاریزی افزود: پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در استان کرمان کمتر شده، در حالی که این پروژه‌های زخمی موجب نگرانی برای مردم منطقه شده بود و حالا افتتاح شده‌ و یا در آستانه بهره‌برداری هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: اخبار ورزشی، مخاطب زیادی دارد و این مخاطب در واقع سرمایه ورزش استان کرمان هستند و به ایجاد انگیزه مضاعف برای فعالان حوزه ورزش کمک می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha