• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403031208254
  • خبرنگار : 30058

سخنگوی دولت:

مردم در بدرقه خالصانه شهدای خدمت سنگ تمام گذاشتند

مردم در بدرقه خالصانه شهدای خدمت سنگ تمام گذاشتند

ایسنا/اردبیل سخنگوی دولت با بیان اینکه مردم در بدرقه خالصانه شهدای خدمت سنگ تمام گذاشتند، گفت: شهید رئیسی به حل مشکلات کشور به دست مردم ایمان داشت و آنرا در خارج از کشور جستجو نمی‌کرد.

علی بهادری‌ جهرمی ۱۲ خرداد در نشست با دانشگاهیان اردبیل با محوریت گرامیداشت شهدای خدمت در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه مردم در بدرقه خالصانه شهدای خدمت سنگ تمام گذاشتند، گفت: اصلی‌ترین و محوری‌ترین شاخصه این شهدا، خدمت به مردم در راستای رضای خداوند بوده است.

وی با اشاره به اینکه در زمان ریاست شهید رئیسی در قوه قضائیه بسیاری از پرونده‌ها حکم قطعی گرفتند و از فساد در حوزه‌های مختلف پیشگیری شد، گفت: شهید رئیسی با هدف خدمت به خلق خدا پا در مسیر خدمت به مردم گذاشت و معتقد بود دل‌ها دست خداست، برای خدا کار کنید بقیه موارد زودگذر است.

سخنگوی دولت افزود: در این سه سال نه تنها خواب انزوای ایران تعبیر نشد، بلکه ایران عملیات وعده صادق را ۲ هزار کیلومتر دورتر از مرزهایش انجام داد و کسی نتوانست حرفی بزند.

وی گفت: آیت الله رئیسی کلید حل مشکلات را خارج از ایران جستجو نمی‌کرد، بلکه ایمان داشت که این کلید در دست مردم است.

سخنگوی دولت گفت: آیت‌الله رئیسی علیرغم افزایش سالانه مشترکین برق و گاز تنها با اتکا بر مدیریت مصرف برق توسط مردم و ساماندهی مصرف دولت توانست مشکل قطعی برق را که از اردیبهشت‌ ماه شروع می‌شد را حل کند. ظرفیت تولید برق در کشور ۸۵ هزار مگاوات بود که در دولت شهید رئیسی ۸ هزار و ۵۰۰ مگاوات به این ظرفیت اضافه شد.

وی ادامه داد: همچنین با هدف آبرسانی به ۱۰ هزار روستا، در ۱۰۰۰ روز فعالیت دولت سیزدهم توانسته‌ایم به ۵ هزار روستا آبرسانی انجام دهیم که این کارها ناشی از روحیه جهادی و تحولی و خستگی‌ناپذیری شهید خدمت بود.

وی ادامه داد: در این دولت ۱۵ هزار تخت بیمارستانی به بیمارستان‌ها اضافه شده است و شناورهای حامل نفت ایران از ۷۰ به ۴۰۰ شناور رسیده است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی مدیریت تحولی داشت و مبتنی بر برنامه بود، ادامه داد: شهید رئیسی همانگونه که آستان قدس رضوی را دچار تحول کرد، باعث افزایش مشارکت مردم در امور مختلف کشور شد و اولین دولتی بود که از اولین روزی که بر سر کار آمد با اندیشمندان و دانشگاهیان مشورت کرد و تمام برنامه‌های خود را بصورت مکتوب و سند ارائه داد.

وی ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های دولت سیزدهم جوان گرایی بود و بنده جوان‌ترین دبیر هیات دولت تاریخ کشور هستم. چند وزیر و معاون رئیس‌جمهور جوان هستند و بخش بزرگی از کابینه را جوانان تشکیل می‌دهند و اعتماد به جوانان در شورای عالی فضای مجازی هم کاملا مشهود است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha