• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403031208275
  • خبرنگار : 50187

رئیس کل دادگستری استان کرمان:

۱۳۵۳ خانواده در مرکز استان کرمان تحت حمایت انجمن زندانیان نیازمند قرار دارند

۱۳۵۳ خانواده در مرکز استان کرمان تحت حمایت انجمن زندانیان نیازمند قرار دارند

ایسنا/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه ۱۳۵۳ خانواده در مرکز استان کرمان تحت حمایت انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیازمند قرار دارند، گفت: سال گذشته قریب به ۱۶ و نیم میلیارد تومان مجموع خدمات ارائه شده انجمن به این خانوارها بوده است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی عصر امروز، ۱۲ خردادماه در مراسم روز حمایت از خانواده زندانیان نیازمند کرمان با عنوان «نسیم مهر» با اشاره به سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام(ره) اظهار کرد: در کنار همه ویژگی‌های شخصیتی بنیانگذار انقلاب اسلامی و در کنار مسائل اجتماعی قبل و بعد از پیروزی انقلاب، بعد از تاسیس نظام اسلامی توجه معظم له به اقشار ضعیف جامعه را می‌بینیم.

وی ادامه داد: در روزهای ابتدایی انقلاب فرمان تاسیس کمیته امداد را دادند تا به افراد بی‌بضاعت و نیازمند جامعه رسیدگی شود و با نهادن نام کمیته امداد به اسم خودشان خواستند به همه تاکید کنند که در هر جایگاهی هستیم، به محرومان و نیازمندان توجه داشته باشیم.

حمیدی بیان کرد: به تاسی از معمار کبیر انقلاب، برای حمایت از زندانیان انجمنی راه‌اندازی شده که با استفاده مستقیم از کمک خیران، خانواده‌های بی بضاعت و نیازمند زندایی را حمایت می‌کنند و خوشخبتانه انجمن مورد اعتماد خیران و مردم قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: امروز می‌بینیم انجمن حمایت از زندانیان در کنار ستاد دیه که متصل به خیران و مردم هستند، خدمات خوب و ارزشمندی را به خانواده زندانیان و افراد تحت پوشش ارائه می‌دهند و هر ساله با برگزاری برنامه‌های مختلف تلاش می‌کنیم توجه مردم را به این نهادهای خیریه در قوه قضائیه از جمله ستاد دیه و ... جلب کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۳۵۳ خانواده زندانیان نیازمند در مرکز استان کرمان تحت حمایت انجمن قرار دارند و سال گذشته قریب به ۱۶ و نیم میلیارد تومان مجموع خدمات ارائه شده انجمن به این خانوارها بوده است.

حمیدی اظهار کرد: این خدمات در زمینه آموزش، کمک معیشتی، خدمات مشاوره‌ای، مسائل اجتماعی و ... است.

وی در ادامه تاکید کرد: اولویت کار انجمن، توانمندسازی خانواده زندانیان نیازمند است و باید برای اشتغالزایی این خانواده‌ها اقدام کنیم تا از حمایت‌های مالی انجمن بی‌نیاز شوند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: در این راستا زمینه اشتغال صدها نفر از خانواده زندانیان فراهم شده و برخی از فرزندان زندانیان حتی تحصیلات عالیه را پشت سر گذاشته و مشغول به کار شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha