• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۰۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403031208390
  • خبرنگار : 50228

مطهری: حضورم در تراکتور برای فصل بعد هنوز مشخص نیست

مطهری: حضورم در تراکتور برای فصل بعد هنوز مشخص نیست

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره حضورش در تراکتور در فصل آینده گفت: ما درگیر بازی‌های باقی‌مانده بودیم و باید نشست داشته باشیم و ببینیم نتیجه چه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حمید مطهری در نشست خبری پس از بازی صنعت نفت آبادان و تراکتور که با نتیجه ۳ بر صفر به نفع تراکتور به پایان رسید، اظهار کرد: ابتدا باید بگویم یکی از جذابیت‌های لیگ حضور تیم نفت آبادان بود و متأسفم از اینکه تیم خوب و با ریشه، قدیمی و پرطرفدار صنعت نفت آبادان به دسته یک سقوط کرد.

وی با بیان اینکه «بازیکنان تراکتور امروز فوق‌العاده بازی کردند و از تک‌تک آنها تشکر می‌کنم،» ادامه داد: ما تیم نفت را بسیار خوب می‌شناختیم و می‌دانستیم که برابر این تیم چگونه باید بازی کنیم. فوتبال شناوری بازی کردیم. من هرجا بودم سبک بازی مالکانه را دوست داشتم.

این مربی فوتبال گفت: بازیکنانمان از بزرگ تا کوچک نشان دادند می‌توانند در قامت یک تیم ظاهر شوند و این برای من خیلی مهم بود که در مدت مسئولیتم، تراکتور در قواره یک تیم واقعی ظاهر شود.

وی خاطرنشان کرد: لطف خدا شامل حال ما شد و توانستیم بهترین نتایج را بگیریم، از کادر فنی، پزشکی و رسانه‌ای تیم و الباقی بزرگواران که برای تراکتور تلاش کردند تشکر می‌کنم و این برد را به همه بازیکنان و هواداران تقدیم می‌کنم.

مطهری ادامه داد: در بازی موقعیتی به نفت ندادیم و مالکیت توپ با ما بود و خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و هر جا که می‌خواستیم خودمان ریتم بازی را تغییر می‌دادیم و در مجموع یک فوتبال فوق‌العاده را ارائه دادیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره حضورش در تراکتور در فصل آینده، تصریح کرد: ما درگیر بازی‌های باقی‌مانده بودیم و باید نشست داشته باشیم و ببینیم نتیجه چه خواهد شد.

مطهری در پایان اظهار کرد: امسال برای تراکتور آمارهای خوبی را ثبت کردیم، به عنوان مثال کمترین گل خورده را داشتیم و بالاترین امتیاز را در چند سال اخیر ثبت کردیم، ضمن اینکه از بازیکنان بومی استفاده کردیم و همه این‌ها را مدیون همدلی تیمی هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha