• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۱:۴۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403031308460
  • خبرنگار : 90047

چشمی: امسال زندگی ام را برای لیگ گذاشتم/جنگ ما با پرسپولیس برای قهرمانی یکسان نبود

چشمی: امسال زندگی ام را برای لیگ گذاشتم/جنگ ما با پرسپولیس برای قهرمانی یکسان نبود

بازیکن استقلال گفت: جنگ‌ ما با پرسپولیس برای قهرمانی یکسان نبود اگر دوست دارید این مدلی قهرمان شوید، مبارکتان باشد.

به گزارش ایسنا، روزبه چشمی درباره رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: مشکلات در طول فصل زیاد بود که راجع به آن قبلا صحبت کردیم ما هر زمان آمدیم راجع به داوری صحبت کنیم حتی زمانی که بازی را برده بودیم گفتند بهانه است بروید نگاه کنید روزهایی که بازیکنان و کادر فنی به داوری معترض بودند هفته بعد وقیحانه اتفاقات بدتری رخ می داد. یعنی از عمد می گفتند حالا که اعتراض می کنید هفته بعد بدتر انجام می دهیم.

وی گفت: در این فوتبال این مدلی خیلی سال ها بوده جنگیدیم نشده و جام را واگذار کردیم. اما امسال جنگ ما با آن تیم به هیچ وجه برابر نبود، ما یعنی هر کاری انجام دادیم قطعا یکسری اشتباهات مربوط به خودمان بوده شاید فصل کاملی نداشتیم و یکسری امتیازات را باید می گرفتیم که اصلا منکر آن نیستم، اما این همه امتیاز و اتفاق و این که لج کنیم و هفته بعد اتفاق بدتری رخ دهد.

چشمی ادامه داد: ما اگر مصاحبه انجام می دهیم یک بنده خدا گفته روح جوانمردی با این مصاحبه ها از بین می رود شما اصلا حرف از جوانمردی نزنید. شما فوتبال را زیر سوال بردید، شما امروز هم با گل آفساید به قهرمانی رسید و حرف از جوانمردی می زنید تا فشار را روی تیم های دیگر قرار دهید یا خودتان را مسخره می کنید و یا ملت را مسخره فرض کردید.

بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: ببینید این ۳ هفته چه اتفاقاتی برای شما رخ داده و چه اتفاقاتی برای ما روی داده و آن وقت شما می آیید حرف از جوانمردی می زنید، دوست دارید این مدلی قهرمان شوید مبارکتان باشد ولی حرف از جوانمردی در فوتبال نزنید.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تضمینی وجود دارد که در فصل آینده نیز شاهد چنین اتفاقاتی نباشند، افزود: قطعا چنین مشکلی هست شما صبر کنید VAR بیاید آنجا نیز یکسری قوانین جدید ایجاد می کنند. ما در کل استاد درست کردن قانون های جدید هستیم. VAR هم بیاد همه جای دنیا طور دیگری از استفاده می کنند و این جا مدل دیگر شک نکنید.
وی گفت: این مدل فوتبال بازی کردن و اتفاقاتی که در فوتبال ما رخ می دهد ما شانس قهرمانی داشتیم حتی یک درصد، همه چیز ۵۰ - ۵۰ بود، من می گویم حتی ما یک درصد شانس قهرمانی داشتیم این وضعیت بود برای ما درست کرده بودند در استادیوم خالی اگر استقلال قهرمان می شد در هر استادیومی که می خواستند جشن بگیرند. این حرف یعنی چی.

وی افزود: ما ۵۰ درصد شانس قهرمانی داشتیم شما موظف بودید مسابقه را در جایی برگزار می کردید که هواداران ما می آمدند این قانون ها فقط برای آن تیم اجرا می شد. بازی پیکان بازی رفت چرا رفت قزوین. ما این جا نیز با هوادار بدون تماشاگر بازی کردیم آن تیم نیز بدون تماشاگر بازی کرد، ولی بازی دور رفت پیکان چرا قزوین رفت.

چشمی گفت: استادیوم آزادی مگر چند ساله سکوی خراب ندارد چرا همه جا نشسته بودند چه مدلی است که همه جا نشسته بودید چه کسی دارد کار شما را راه می اندازد معرفی کنید تا ما هم اسمش را بدانیم. در داوری و چینش داوری دخالت می کنید در نوع ورزشگاه دخالت می کنید تعداد تماشاگران تان بیشتر است آقا نکنید، اگر این اتفاقات را انجام می دهید حداقل روی روح جوانمردی حرف نزنید. این کار را که می توانید انجام دهید راجع به روح جوانمردی و فوتبال جوانمردانه حرف نزنید این کارها زشت است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا از مسوولین فدراسیون فوتبال برای جشن احتمالی استقلال در استادیوم حضور داشتند یا خیر؟ گفت: یکی از مسوولین در کنار زمین حضور داشت که داد و بیداد می کرد و از حضورش اظهار ناراحتی می کرد و باید در کنار تیم محبوش در استادیوم آزادی بود، فکر کنم چون این جا گذاشته بودند خیلی ناراحت بود.

وی درباره عملکرد خود در این فصل اظهار کرد: من شخصی نمی خواهم صحبت کنم ولی تک تک بازیکنان و حتی کادر فنی زندگی خود را امسال وسط گذاشتیم و از زندگی خود گذشتیم و واقعا در حقمان نامردی کردند، چون فقط فوتبال بازی نکردیم بلکه با خیلی چیزها جنگیدیم. من به اردوی جام ملت ها نیز دعوت نشدم. من قطعا مقصر حذف صد درصد تیم ملی نبودم، گفتند یکسری از سن بازیکنان بالاست اما من جزو سن بالاها نبودم پس من مقصر فنی بودم. حتی اگر بازی نکرده باشم چون جزو تیم بودم پس من هم‌ مقصر بودم، اما مقصر صددرصد حذف تیم ملی نبودم.

چشمی در پایان افزود: شاید این حرف ها به ضرر من تمام شود اما به خاطر این عصبانی هستم چون امسال زندگی مان را گذاشتیم ما فقط فوتبال بازی نکردیم بلکه از زندگی خود گذشتیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۳ ۰۲:۰۸

درود به شرف شما و خسته نباشید به شما و بقیه تیم

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۱۳ ۰۵:۴۷

استقلال باید قبول کنه اون کیفیت لازم رو نداشت. پرسپولیس هم نداشت ولی تیم یکدست تری نسبت به استقلال داشت. من خودم تراختوری هستم