• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403031308937
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار:

استان سمنان رتبه برتر کشوری را در ۴۰ شاخص ملی کسب کرده است

استان سمنان رتبه برتر کشوری را در ۴۰ شاخص ملی کسب کرده است

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری، امنیت و اقتدار نظام را بیش از پیش تحکیم می‌کند.

سید محمدرضا هاشمی امروز (۱۳ خرداد ماه) در نشست تبیینی مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۳ که با حضور فعالان اقتصادی، صنعتی و گردشگری استان در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: استان سمنان به همت مردم و بویژه با شما فعالان اقتصادی، صنعتی و گردشگری استان، حداقل در ۴۰ شاخص، رتبه‌های برتر کشوری را کسب کرده است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم، اقدامات و دستاوردهای بسیار ارزنده‌ای برای استان سمنان محقق شد، به‌گونه‌ای که شهید جمهور از اقدامات انجام‌شده و جایگاه‌های به‌دست آمده و همچنین تحقق مصوبات دور اول سفر رضایت کامل داشت.

استاندار سمنان بیان کرد: با مجموعه این اتفاقات و اقدامات، سرمایه اجتماعی در استان سمنان شکل گرفت که نتیجه این سرمایه اجتماعی را در استقبال پرشور و حداکثری از شهید جمهور در دور دوم سفر به استان و افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به روشنی دیدیم.

او به تلاش‌های دشمن برای آسیب زدن به جمهوری اسلامی اشاره و اظهار کرد: امروز دشمنان در تلاشند تا با تزریق یأس و ناامیدی، مردم را از صندوق‌های رای در انتخابات چهاردهمین‌ دوره ریاست‌ جمهوری دور کنند. ما باید در این حوزه با هوشیاری کامل در راستای خنثی‌سازی دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام و افزایش رضایتمندی مردم گام برداریم.

وی افزود: باید روش و منش شهید جمهور را در ادامه مسیر برای خدمتگزاری مطلوب و صادقانه به مردم و افزایش رضایتمندی جامعه به کار بگیریم.

استاندار سمنان گفت: مشارکت حداکثری، امنیت پایدار و خنثی‌سازی دسیسه ها و توطئه های دشمنان نظام را به‌دنبال دارد و نشان‌دهنده رضایت مردم از عملکرد دولت شهید آیت‌الله رئیسی (ره) و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری خواهد بود.

وی تاکید کرد: همه مردم وظیفه دارند تا در انتخابات پیش رو پرقدرت پای صندوق‌های رای حاضر شوند و از نظام حمایت کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha