• دوشنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403031409418
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

اصلاح و بازسازی ۴۰۰ کیلومتر شبکه برق از نیازهای فوری شهرستان چابهار

اصلاح و بازسازی ۴۰۰ کیلومتر شبکه برق از نیازهای فوری شهرستان چابهار

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مردم شهرستانهای چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افت شدید ولتاژ برق و خاموشی مکرر گفت: ۹۸۶ کیلومتر توسعه شبکه برق روستایی و شهری، ۲۰۰ کیلومتر توسعه شبکه برق فشار قوی و نصب بیش از ۶۰۰ ترانس برق در ۶ شهرستان حوزه انتخابیه چابهار بزرگ در جنوب استان نیاز است تا مشترکان از برق مطمئن و پایدار بهره مند و نارضایتی ها کمتر شود.

محمدانور بجارزهی امروز در بازدید از شبکه برق جنوب استان اظهار کرد: اصلاح و بازسازی ۴۰۰ کیلومتر شبکه برق فشار ضعیف در حاشیه شهر چابهار از نیازهای فوری و اساسی است تا خاموشی ها به حداقل برسد.

وی بیان کرد: ۱۰۰ دستگاه ترانس برق فقط در شهر و روستاهای چابهار نیاز است و هر چه سریعتر برقرسانی برای مجتمع در حال احداث مسکن ملی و توسعه شبکه برق بطول ۱۰۰ کیلومتر مورد نیاز است تا خاموشی ها در شهر بندری و اقیانوسی کمتر شود.

وی با اشاره به پیگیری مطالبات و مشکلات مردم در سطح ملی و دیدار با مهندس همایون حایری معاونت وزیر نیرو در امور برق و انرژی، افزود: در این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر چابهار گزارش جامعی از وضعیت برق شهرستان را ارائه کردند.

نماینده مردم شهرستانهای چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ، مسائل و مشکلات برق کل حوزه انتخابیه بزرگ چابهار با توجه به اوج گرمای هوا در این فصل را ارائه کرد و خواستار حل مشکلات شد.

بجارزهی بر تخصیص فوری ۵۰ دستگاه ترانسفورماتور، تخصیص اعتبار برای اجرای ۱۰۰ کیلومتر توسعه شبکه برق روستایی و شهری، اختصاص ۲ دستگاه بالابر جهت تسهیل انجام امورات برق تاکید کرد.

وی بیان کرد: تامین ماشین آلات نظیر جرثقیل، بالابر و خودروی مورد نیاز برای تمام ادارات برق، تاسیس اتفاقات و یا اداره مستقل در مناطق مختلف مورد نیاز، برق رسانی به مدارس فاقد برق، اصلاح و بازسازی شبکه برق فرسوده در شهرستانهای چابهار، زرآباد، دشتیاری و کنارک ، قصرقند و نیکشهر، برقرسانی به روستاهای فاقد برق جنوب بلوچستان، انجام روشنایی در شهر و روستاها و تسریع در حل مشکلات مردم در حوزه افت ولتاژ برق از دیگر موارد مهم است که وزارت نیرو هر چه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha