• دوشنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403031409610
  • خبرنگار : 50037

امام جمعه رزن:

امام راحل برآورده کننده آرزوی همه انبیاء الهی در تشکیل حکومت اسلامی بود

امام راحل برآورده کننده آرزوی همه انبیاء الهی در تشکیل حکومت اسلامی بود

ایسنا/همدان امام جمعه رزن گفت: در بُعد حکومتی، امام خمینی (ره) با تشکیل حکومت اسلامی برآورده کننده آرمان ها و آرزوی همه اولیا و اوصیا الهی بود.

حجت الاسلام علی اکبر منصوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با تشکیل حکومت اسلامی از طرفی آرزوی انبیا و اوصیای الهی را برآورده کرد و از طرفی زمینه ساز مقدمات ظهور امام زمان (عج) شد.

وی افزود: هدف از این عالم برقراری حکومت اسلامی بوده تا در سایه این حکومت اسلامی همه بشریت و بندگان خدا بتوانند به اوج کمال برسند و در این رابطه امام خمینی(ره) توانست آن حکومت اسلامی را که همواره انبیاء الهی آرزو داشتند تشکیل دهد و با این اقدام مقدمات ظهور امام زمان (عج) را فراهم کند.

منصوری با بیان اینکه حکومت اسلامی با زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) امید همه مستضعفان جهان است، خاطرنشان کرد: اگر امروز طوفان الاقصی اتفاق می افتد، اگر حرکت‌هایی برای حمایت از مردم فلسطین صورت می‌گیرد و اگر امروز دشمن از پا در آمده است، همه این اتفاقات به برکت حکومت اسلامی ایران بوده که توسط امام راحل این حکومت اسلامی تاسیس شده و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری تداوم یافته و به اوج و قله رشد و پیشرفت نائل آمده است و در جهان چون گوهر می‌درخشد.

منصوری ادامه داد: باید اهداف و آرمان‌های امام راحل را برای همه نسل ها به ویژه نسل جوان بازگو کنیم تا نسل جوان جامعه نسبت به امام راحل معرفت دو چندانی پیدا کنند و ادامه دهنده راه امام راحل در زمینه سازی برای ظهور امام زمان تحت لوای حکومت اسلامی باشند.

وی با اشاره به اینکه جوانان جامعه به تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل نیاز دارند، تصریح کرد: این نیاز جوانان و نوجوانان جامعه را باید توجه ویژه داشته و نسبت به این امر در زمینه تبیین ابعاد شخصیتی امام اهتمام ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha