• سه‌شنبه / ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403031510064
  • خبرنگار : 50037

آب فاز دوم شهرک صنعتی لالجین ظرف یک ماه آینده متصل می شود

آب فاز دوم شهرک صنعتی لالجین ظرف یک ماه آینده متصل می شود

ایسنا/همدان معاون وزیر صمت از اتصال آب واحدهای صنعتی و در حال ساخت و ساز شهرک صنعتی لالجین ظرف یک ماه آینده خبر داد.

دکتر فرشاد مقیمی سه شنبه ۱۵خرداد در جریان بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان بهار و کبودراهنگ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در خصوص بحث فاز دوم آب شهرک صنعتی لالجین تا شرایط نصب ترانس به زمان نیاز است که در این رابطه حداکثر یک ماه آینده  آب واحدهای صنعتی و در حال ساخت و ساز شهرک متصل می‌شود .

وی با اشاره به بحث ایجاد شهرک صنعتی، صنفی، تخصصی ترشیجات و شوریجات شهر مهاجران، تصریح کرد: در شهرستان بهار در شهر مهاجران احداث ناحیه صنعتی، صنفی، تخصصی شوریجات و ترشیجات را داریم که قرار شد در این رابطه مطالعات آن را همکاران ظرف سه ماه آینده انجام دهند البته مشروط به اینکه دستگاه‌های خدمات رسان تاییدیه نهایی تامین آب و برق آن را بدهند که بعد از آن تصمیم بگیریم چه اقداماتی در این منطقه انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ادامه داد: از گذشته در جریان مسائل و مشکلات منطقه لالجین بودیم و برای احداث فاز دوم شهرک صنعتی لالجین تصمیماتی مبنی بر واگذاری‌ها انجام گرفته بود که خوشبختانه این تصمیمات انجام و اجرایی شده‌اند.

مقیمی افزود: آب و برق لازم در فاز دوم داخل شهرک صنعتی لالجین وجود دارد اما اینکه به دست سرمایه‌گذاران و واحدهایی که در حال ساخت و ساز در این شهرک هستند برسد، در یک بازه زمانی چند روزه قرار شد دوستان به صورت دسته جمعی درخواست‌های خود را به اداره برق تحویل بدهند و بلافاصله پیمانکار انتخاب کرده و برق را به واحدها متصل کنند.

مقیمی اضافه کرد: البته تا زمان اتصال، شهردار شهر همکاری می‌کند که بتوانیم حداقل یک تانکر به صورت سیار و به وسیله خودروهای مرتبط، انتقال آب به این محل را انجام دهد تا از این آب برای ساخت و ساز استفاده شود و فصل ساخت و ساز از دست نرود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha