• شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403031912114
  • خبرنگار : 50649

عضو شورای شهر شیراز:

مقاومت و وحدت علیه صهیونیست‌ها در دنیا در حال افزایش است

مقاومت و وحدت علیه صهیونیست‌ها در دنیا در حال افزایش است

ایسنا/فارس رئیس شورای هیئات مذهبی فارس ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در رفح تأکید کرد:‌ امروز مقاومت و وحدت علیه صهیونیست‌ها در دنیا روز به روز در حال افزایش است.

رضا محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه و رفح گفت: چنین جنایاتی و آتش زدن اردوگاه‌ها و بیمارستان‌ها نهایت قساوت و بزدلی رژیم صهیونیستی را می‌رساند که به اردوگاه یعنی محلی که مردم به عنوان یک محل امن در آن سکنی گزیده‌اند، حمله می‌کند.

وی با بیان اینکه چنین جنایاتی در هیچ جنگی سابقه نداشته است که کشور مقابل یک اردوگاه غیرنظامی را مورد حمله قرار دهد، این جنایت را نهایت رذالت و دور بودن از انسانیت رژیم صهیونیستی دانست.

محمدیان بیان کرد: آمار سربازان صهیونیستی که ترک خدمت کرده یا خودکشی یا فرار می‌کنند، هم نشان می‌دهد که ارتش صهیونیست‌ها از درون شکست‌های روحی و روانی خورده‌اند اما تلاش می‌کنند که در میدان نبرد این شکست‌ها را با چنین جنایاتی جبران کنند و از سوی مقابل روحیه فلسطینی‌ها را تضعیف کنند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: چنین جنایاتی نتیجه عکس می‌دهد چنانچه مشاهده می‌کنیم علاوه در اقصی نقاط عالم اعم از آمریکا، اروپا و حتی ژاپن دانشجویان و اخیراً دانش‌آموزان هم علیه جنایات صهیونیست‌ها برخاسته‌اند و خواستار توقف جنایات آنان هستند.

وی به پیام رهبر معظم انقلاب به خیزش دانشجویی آمریکا و اروپا علیه صهیونیست‌ها اشاره کرد و افزود: این پیام و همچنین بین‌المللی شدن اعتراضات علیه صهیونیست‌ها، باعث مقاومت بیشتر مردم فلسطین شده و به صهیونیست‌ها نشان می‌دهد که جنایات آنان جواب نمی‌دهد.

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس تأکید کرد: امروز مقاومت و وحدت علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است و روز به روز به این وحدت و همدلی علیه جنایتکاران نسل‌کش صهیونیستی افزوده می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha