• شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403031912307
  • خبرنگار : 71460

یوروی آخرین ستارگان کهنه‌کار

یوروی آخرین ستارگان کهنه‌کار

یورو ۲۰۲۴ آخرین نمایش کدام ستارگان دنیای فوتبال خواهد بود؟

به گزارش ایسنا، رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ که در آلمان برگزار خواهد شد، ستارگان زیادی را گرد هم خواهد آورد. برای برخی از آنها این، آخرین یورو خواهد بود. ما درباره درخشان‌ترین بازیکنانی صحبت می‌کنیم که به‌زودی دوران حرفه‌ای‌شان به پایان می‌رسد.

تونی کروس، ۳۴ساله

یوروی آخرین ستارگان کهنه‌کار

هافبک خلاق آلمانی می‌تواند به شکلی دیدنی به دوران حرفه‌ای‌اش پایان دهد. او با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا شد و حالا شانس خوبی برای قهرمانی در یورو دارد. چه کسی می‌داند؟ او شاید پس از قهرمانی احتمالی در یورو حتی بتواند برای توپ طلا رقابت کند. در هر صورت این آخرین یوروی این ستاره است. کروس چندی پیش با اشاره به خداحافظی‌اش پس از جام ملت‌های اروپا گفت: دوران حرفه‌ای من به عنوان بازیکن، تابستان امسال پس از یورو به پایان خواهد رسید. 

مانوئل نویر، ۳۸ساله

یوروی آخرین ستارگان کهنه‌کار

نویر در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ به سرطان پوست مبتلا شد ولی تمام مسابقات را بازی کرد و حالا در ۳۸سالگی تصمیم گرفته است تا آخرین یوروی عمرش را نیز تجربه کند! یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، این دروازه‌بان کهنه‌کار را به عنوان دروازه‌بان شماره یک مانشافت انتخاب کرد. طبق شایعات، مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، از این موضوع ابراز نارضایتی کرد. با این حال حتی دروازه‌بان نیمکت‌نشین نویر نباید عصبانی باشد.

لوکا مودریچ، ۳۸ساله

یوروی آخرین ستارگان کهنه‌کار

یوسکو گواردیول، هم‌تیمی مودریچ در تیم ملی کرواسی، تایید کرد یورو ۲۰۲۴ آخرین تورنمنت مودریچ در تیم ملی کرواسی خواهد بود. گواردیول درباره رفتن مودریچ از تیم ملی کرواسی گفت: این آخرین حضور مودریچ در یورو است و خیلی خوشحالم که این فرصت را داشتم تا سال‌ها کنار مودریچ بازی کنم و در رختکن کنارش بودم. باید از آخرین لحظاتم با لوکا لذت ببرم. به نظر می‌رسد مودریچ همچنان در رده باشگاهی به کارش ادامه دهد ولی حضورش در تیم ملی کرواسی بعد از یورو به پایان خواهد رسید.  

کریستیانو رونالدو، ۳۹ساله

یوروی آخرین ستارگان کهنه‌کار

برای ستاره پرتغالی، حضور در یورو ۲۰۲۴ ششمین حضور متوالی‌اش در یورو و به احتمال بسیاری آخرین حضورش در این رقابت‌هاست. دو سال پیش کریستیانو رونالدو گفته بود در ۴۰سالگی بازنشسته خواهد شد. با این حال هنوز شانس دیدن رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ وجود دارد. ظاهرا او قصد دارد در جام جهانی ۲۰۲۶ بازی و سپس از فوتبال خداحافظی کند.

اولیویه ژیرو، ۳۷ساله

یوروی آخرین ستارگان کهنه‌کار

بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فرانسه (۵۷ گل) احتمالا تا یکی - دو سال دیگر می‌تواند هواداران را با بازی و گل‌هایش خوشحال کند. او درباره خداحافظی از فوتبال گفت: دلم برای بازی در تیم ملی تنگ خواهد شد اما دورانم در حال اتمام است. ما باید جایمان را به جوانان بدهیم.

کوین دی‌بروینه، ۳۲ساله

یوروی آخرین ستارگان کهنه‌کار

کوین جوان‌ترین فوتبالیست در رده‌بندی ماست اما متأسفانه یورو ۲۰۲۴ آخرین یوروی او نیز خواهد بود. ستاره منچسترسیتی اخیرا بارها دچار مصدومیت شده است و توان بازی‌های زیادی را در طول سال ندارد. او در صحبت‌هایی درباره رفتنش از تیم ملی بلژیک گفت: الان ۳۲ساله‌ام و نمی‌دانم وقتی ۳۵ساله شوم چه اتفاقی می‌افتد. در سومین جام جهانی شرکت خواهم کرد و اکنون می‌دانم که دوران حضورم در تیم ملی رو به پایان است.

علاوه بر بازیکنان فوق، به احتمال زیاد این بازیکنان نیز بعد از یورو از تیم‌های ملی کشورشان کناره‌گیری خواهند کرد. په‌په (۴۱ساله)، روبرت لواندوفسکی (۳۵ساله) و انگولو کانته (۳۳ساله) با این حال آنها به طور رسمی درباره خداحافظی‌شان از تیم ملی کشورشان صحبت نکردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha