• یکشنبه / ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۲۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403032012643
  • خبرنگار : 50176

منظمی:

انتظار چنین نتایجی را از تیم ملی والیبال نداشتیم/ مربی شناختی از بازیکنان نداشت

انتظار چنین نتایجی را از تیم ملی والیبال  نداشتیم/ مربی شناختی از بازیکنان نداشت

ایسنا/لرستان دبیرکل فدراسیون والیبال می‌گوید از عملکرد تیم ملی در لیگ ملت‌ها ناراحت هستیم و انتظار این چنین نتایجی را نداشتیم.

امیرحسین منظمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص شرایط تیم ملی و کسب نتایج ضعیف در لیگ ملت‌های والیبال بیان کرد: واقعا ما نیز از نتایج تیم ملی در لیگ ملت‌ها ناراحت هستیم.

وی با بیان اینکه پیمان اکبری تا پایان لیگ ملت‌ها کار هدایت تیم ملی را بر عهده خواهد داشت، اضافه کرد: بعد از لیگ ملت‌ها باید تصمیم بگیریم و یک سرمربی تراز اول دنیا را برای تیم ملی وایبال انتخاب کنیم.

منظمی با بیان اینکه باید بتوانیم بلندمدت برای تیم ملی برنامه‌ریزی اصولی انجام دهیم در خصوص اینکه علت اصلی عدم نتیجه‌گیری تیم ملی در لیگ ملت‌ها چیست، اظهار کرد: ۱۴ بازیکن در این لیگ نتوانستند به دلایل مختلف به کمک تیم ملی بیایند. در حال مکاتبه با این بازیکنان هستیم تا دلایل عدم حضورشان را اعلام کنند.

دبیرکل فدراسیون والیبال تصریح کرد: آنهایی که در واقع آسیب دیدند بحث‌شان جداست ولی آن‌هایی که آسیب دیده نبودند باید دلایل خود را به ما بگویند.

مردم و طرفداران والیبال دوستان ایرانی انتظار داشتند تیم ملی برابر بلغارستان و ترکیه به برتری دست یابد ولی این اتفاق رخ نداد که منظمی در این رابطه گفت: زمانی که تغییر نسل می‌دهید باید تاوان آن را هم بدهید ولی اگر بازیکنان خوب ما بودند شاید می‌توانستند در این رقابت‌ها به کمک تیم ملی بیایند.

وی تصریح کرد: انتظار کسب نتایج این چنینی را داشتیم، ولی نه به این شدت اما در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در آینده یک تیم جوان را تحویل یک مربی تراز اول دنیا بدهیم و دیگر شرمنده مردم و ورزش کشور نشویم.

او  با بیان اینکه بازیکنان یک هفته قبل از این لیگ به ما ملحق شدند، اضافه کرد: در والیبال هماهنگی حرف اول را می‌زند. نتوانستیم اردوی خوبی را برای تیم ملی داشته باشیم تا بازیکنان هماهنگ شوند و مربی هم نداشتیم.

دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان اینکه مردم مربی داخلی نمی‌خواستند، گفت: تلاش کردیم مربی تراز اول را برای تیم ملی بیاوریم، با ۱۵ و ۱۶ مربی صحبت کردیم و هر کدام به دلایلی حضورشان در تیم ملی منتفی شد.

وی افزود: متاسفانه پائز سرمربی تیم ملی شناختی از بازیکنان نداشت و زمان هم نداشت.

منظمی با بیان اینکه تنها توانستیم سه بازی برای تیم ملی در نظر بگیریم، یادآور شد: فدراسیون در این رابطه سنگ تمام گذاشت ولی هماهنگی لازم بین بازیکنان جهت حضور در این مسابقات به وجود نیامد.

وی با بیان اینکه نتوانستیم نتیجه لازم را در این مسابقات بگیریم، در این خصوص که چرا بازیکنان روحیه شکست حریفان را ندارند، ‌گفت: یک مشکل که در گذشته با این تیم همراه بوده این است که متاسفانه بازیکنان جدید این خودباوری را در خود ندیده‌اند که مسابقات را با برد و پیروزی پشت سر بگذارند و از لحاظ روحی روانی به آنها القاء شده که نمی‌توانند پیروز میدان شوند که این اصلاً خوب نیست.

این بازیکن و مربی سابق تیم ملی والیبال ایران در خصوص پایین آمدن رنک تیم ملی والیبال نیز گفت: برای سال آینده باید برنامه‌ریزی اصولی داشته باشیم تا این رنک ارتقاء یابد.

وی با بیان اینکه سطح رقابت‌های لیگ ملت‌ها امسال بسیار بالا بود و همه تیم‌ها برای کسب سهمیه المپیک حضور یافته بودند، بیان کرد: شاهد بازی بسیار خوبی از تیم‌هایی مثل اسلوانی، ایتالیا، ژاپن و ... هستیم و حیف شد نتوانستیم ‌ سهم المپیک را کسب کنیم.

منظمی گفت: باید آسیب شناسی خوبی با خبرگان والیبال در زمینه عدم موفقیت تیم ملی انجام دهیم و آینده را با برنامه ترسیم کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۰ ۱۱:۰۱

این بازیکنان بازی بلد نیستند مربی عوض کنید چه فایده سرویس های ساده را نمی توانند به زمین حریف بفرستند حتی خیلی ساده

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۱ ۱۵:۵۲

با اینکاری که کردیم دیگه هیچ مربی خارجی حاضر نمیشه این تیم قبول کنه

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۱ ۱۶:۰۱

چرا سر مربی را که یک ماه امده سرزنش میکنید خودتان را که مدیر فدراسیون هستی به علت عدم برنامه ریزی صحیح باید سرزنش کنی و مورد بازخواست قرار بدهی

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۱ ۱۷:۲۲

جناب منظمی همه ،همه نقش داشتید در اوضاع کنونی والیبال ،بازیکنان یکدست نبودن هر که ادعا داشت و ساز خودشون را می‌زدند در زمین کاملا این موضوع مخص بود ،آیا نیمکت نتوانست این معضل را برطرف کند

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۱ ۱۷:۵۷

پارسال هم همین حرف ها زده شد: باید برنامه ریزی کنیم، یک مربی نراز اول می آوریم، جوان گرایی تاوان دارد و ... تا امثال غیر دلسوزانی چون شما در راس هستند اوضاع همین است.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۱ ۱۹:۴۱

سلام آقای منظمی بسیارمتشگریم که اینقدر بفکرتیم ملی هستید قبلازشماهم سرپرست فدراسیون هم گفته بودن که این وان میکنند فرصت سوزی شد شش ماه تیم ملی بدون مربی بودیکماه مانده به المپیک تیم جمع شدنتیجه میشود این .تروخدادرعمل ثابت کنید بفکرتیم ملی هستید اینجا نام ایران مطرح است.متشکرم