• چهارشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403032315338
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

دبیر ستاد امر به معروف کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

مجروح شدن یک آمر به معروف در آبشار یاسوج

مجروح شدن یک آمر به معروف در آبشار یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک آمر در حال تذکر به افرادی بود که در حال مصرف مشروبات الکلی بودند، اما این افراد حین متواری شدن، وی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و با حالت مستی به او حمله ور می‌شوند.

حجت الاسلام حمزه پیشقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه که نگران این وضعیت هستیم، گفت: متاسفانه ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد سه شنبه ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۳ گزارشی از اتفاق تلخی دیگر و مجروح شدن یکی از نیروهای آمر به معروف در پارک آبشار یاسوج دریافت شد که امیدوارم این اتفاقات هشداری برای مسئولان و متولیان امر باشد که چاره‌ای بیندیشند. این آمر در حال تذکر به افرادی بود که در حال مصرف مشروبات الکلی بودند، اما این افراد حین متواری شدن فرد آمر به معروف را مورد ضرب و شتم قرار می دهند و با حالت مستی به وی حمله ور می شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ضارب در صحنه با کمک نیروهای انتظامی دستگیر شد و پرونده قضایی برای او تشکیل گردید و  موضوع در حال بررسی است. پزشک معالج اصابت چاقو به آمر به معروف را تایید می کند.

حجت الاسلام پیشقدم با بیان اینکه مقابله با اراذل و اوباش و حفظ نوامیس وظیفه همگانی و تکلیف حاکمیتی است و همگان باید در صحنه باشند، تصریح کرد: محیط‌های تفریحی و عمومی متعلق به همه افراد و اقشار است نباید اجازه دهیم عده‌ای معدود دست به اقدامات ناشایست و خلاف دین و عرف بزنند.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما برای پارک آبشار یاسوج اینست که علاوه بر کارهای فرهنگی باید نظارت دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و نظامی هم بیشتر شود در صورت نظارت بیشتر و قوی‌تر قطعا شاهد چنین اتفاقات تلخی نخواهیم بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مقابله با منکر و زشتی و برخورد با خاطیان مطالبه مردمی است؛ ما در مسیر امنیت استان شهید داده‌ایم و باید پاسدار خون شهیدان خودمان باشیم و اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش ندهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha