• چهارشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: هوش مصنوعی
  • کد خبر: 1403032315431
  • خبرنگار : 30057

ارائه خدمات حقوقی مبتنی بر هوش مصنوعی با پلتفرم هوشمند

ارائه خدمات حقوقی مبتنی بر هوش مصنوعی با پلتفرم هوشمند

پلتفرم خدمات حقوقی مبتنی بر هوش مصنوعی دستاورد یکی از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری کرمان است که با حضور ۵۰۰ وکیل و با بهره‌گیری از هوش مصنوعی خدمات حقوقی برای کاربران ارائه می‌دهد.

علی صمیمی، مدیرعامل این شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان در گفت‌وگو با ایسنا، راه‌اندازی پلتفرمی برای ارائه خدمات حقوقی را از دستاوردهای این شرکت ذکر کرد و گفت: این پلتفرم در زمینه ارائه خدمات حقوقی بر اساس فناوری هوش مصنوعی فعال شده است و سعی کردیم با استفاده از این فناوری، خدمات مورد نیاز شهروندان را ارائه دهد.

وی خدمات حقوقی الکترونیکی از جمله تنظیم قرارداد الکترونیکی، تنظیم اوراق قضایی و ارجاع به وکیل را از جمله خدمات این پلتفرم نام برد و یادآور شد: مااز سال ۹۸ فعالیت کردیم و در حال حاضر در استان کرمان این پلتفرم را به صورت تخصصی برای حوزه کسب و کارها فعال کردیم و تاکنون ۱۰۰ شرکت در این پلتفرم عضو هستند.

صمیمی با بیان اینکه خدمات این پلتفرم علاوه بر کسب و کارها به عموم مردم نیز ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: کسب و کارها پس از ثبت نام در این پلتفرم، خدمات حقوقی خود را دریافت خواهند کرد. 

مدیر عامل این شرکت گفت: در این پلتفرم حدود ۵۰۰ وکیل در حوزه‌های مختلف در آن عضو هستند.

وی با بیان اینکه این پلتفرم از سال ۹۸ فعالیت خود را در بستر اینترنت شروع کرد، ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ و به‌عنوان استارتاپ حقوقی کرمانی یکی از ایده‌های خود را با عنوان سیستم‌سازی حقوقی کسب‌وکار، در پارک علم و فناوری های‌تک به مرحله رشد رسانده و خدمات حضوری و الکترونیکی ارائه می‌دهیم.

صمیمی این پلتفرم را مبتنی بر هوش مصنوعی عنوان و اظهار کرد: این پلتفرم با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی خدمات حقوقی و همچنین مشاوره‌هایی از طریق پرسش و پاسخ ارائه دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha