• پنجشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403032416450
  • خبرنگار : 50604

برگزاری دومین جشنواره خبرنگار حماسه آفرین در گلستان

برگزاری دومین جشنواره خبرنگار حماسه آفرین در گلستان

ایسنا/گلستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری دومین جشنواره خبرنگار حماسه آفرین به مناسبت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.

الهام متین ظهر پنجشنبه ۲۴ خرداد در اولین نشست فصلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران رسانه‌های گلستان در سال جاری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد: جلب مشارکت گسترده و پرشور مردم، حفظ وحدت و انسجام و آگاهی‌بخشی برای انتخاب اصلح و همچنین ایجاد فضایی برای رقابت سالم و سازنده از جمله اقدامات قابل توجه اهالی رسانه استان گلستان در انتخابات اسفند ماه سال گذشته بود.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات گلستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی رتبه سوم مشارکت را کسب کرد، افزود: به طور قطع مردم فهیم گلستان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باردیگر حماسه آفرین خواهند بود.

متین از برگزاری دور دوم جشنواره خبرنگار حماسه آفرین در گلستان خبر داد و اضافه کرد: اهای رسانه  هنر با تبیین ضرورت حضور حداکثری نقش مهمی در ایجاد انتخابات باشکوه دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در بخش پایانی سخنانش ضمن اشاره به هجمه همه جانبه دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات، به برخی از مسائل قانونی تخلفات در امر اطلاع‌رسانی و تبلیغات در پیش و حین انتخابات و بعد از آن اشاره کرد.

رمضانعلی عابدی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستاننیز در این جلسه گفت: اصحاب رسانه گلستان به معنای واقعی کلمه در جهت تحقق اهداف عالیه کشور و نظام قلم می‌زنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر رعایت چهار اصل رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت دربرگزاری انتخابات تأکید دارند، افزود: دستگاه قضا به طور مستقیم دو اصل سلامت و امنیت را پیگیری می‌کند و با تشویق مردم به حضور حداکثری اصل مشارکت را نیز در کنار دیگر دستگاه‌ها در دستور کار دارد.

معاون اجتماعی و  پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان با تأکید اینک نظام جمهوری اسلامی ایران مردمی‌ترین نظام در دنیا است و تمامی مسئولان نظام  به طور مستقیم و غیر مستقی توسط مردم انتخاب می‌شوند، افزود: رئیس جمهور، نمایندگان مجلس، شوراهای شهر و روستا، خبرگان به طور مستقیم توسط رای و نظر مردم منصوب می‌شوند و حتی رهبری نیز به وسیله نمایندگان خبرگان که انتخاب مردم هستند، تعیین می‌شود.

عابدی با بیان اینکه اصحاب رسانه  فرهنگ باید ضرورت حضور حداکثری در انتخابات را برای مردم تبیین کنند، گفت: دستگاه قضا به طور قطع با کسانی که در راستای تحریم و کمرنگ کردن انتخابات قدم برمی دارند برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha