• جمعه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403032516742
  • خبرنگار : 50463

معاون وزیر ورزش و جوانان در یزد:

سند آمایش سرزمینی به‌زودی رونمایی می‌شود

سند آمایش سرزمینی به‌زودی رونمایی می‌شود

ایسنا/یزد معاون فرهنگی توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان: سند آمایش سرزمینی ورزش اوایل تیرماه رونمایی می‌شود.

«سیدمحمد شروین اسبقیان» شامگاه روز گذشته (پنجشنبه ۲۴ خرداد) در ادامه سفر دو وزه خود به استان در دیدار با مدیران عامل باشگاه‌های ورزشی استان با تسلیت درگذشت شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و همراهان گفت: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی توجه خاصی و ویژه‌ای به ورزش داشتند؛ و  برای اولین بار اولین رئیس جمهوری بودند که در وزارت ورزش حضور پیدا کرده و شورای عالی ورزش را تشکیل دادند که حاصل آن ۱۱ مصوبه مهم بود.  

اسبقیان افزود: یکی از این مصوبه های مهم تدوین سند آمایش سرزمینی است که یکی از برنامه های مهم و مورد تاکید شهید رئیسی بود؛ این سند در حال حاضر مراحل پایانی خود را طی می کند و اوایل تیرماه رونمایی می‌شود؛ این سند از طرح هایی است که کمک شایانی در توسعه ورزش کشور خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت باشگاه ها در توسعه ورزش گفت: خوشبختانه در استان یزد باشگاه های خوبی در حال فعالیت هستند که مدیران آنها دلسوز، دغدغه مند و از جنس ورزش هستند؛ و در رشته های مختلفی همانند فوتبال ساحلی و والیبال دستاوردهای خوبی را برای ورزش استان و ورزش کشور به دست آورده‌اند.

معاون فرهنگی توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان: با نگاه ویژه و درایت وزیر ورزش بسیاری از مسائل باشگاه‌ها در حال مرتفع شدن است؛ تا مدیران باشگاه‌ها با آسودگی و فراغ بال بیشتر به فعالیت خود ادامه دهند.

اسبقیان افزود: من ورزش قهرمانی را با پوست و استخوان لمس کرده‌ام و می‌دانم مسیر قهرمانی چقدر سخت و طاقت فرسا است.

وی ادامه داد: زمانی که تیم فوتبال چادرملو به لیگ برتر صعود می‌کند قطعا نشاط و شادی را برای ورزش استان به ارمغان می‌آورد، مطمعن باشید که فرصت های زیادی برای توسعه ورزش استان ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایسنا در این نشست مدیران باشگاه های استان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و خواستار حمایت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان ‌شدند.

رونمایی از سند آمایش سرزمینی ورزش، بزودی

رونمایی از سند آمایش سرزمینی ورزش، بزودی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha