• جمعه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1403032516746
  • منبع : ارتش جمهوری اسلامی ایران

بازدید امیر سرلشکر موسوی از منطقه پدافند هوایی غرب

بازدید امیر سرلشکر موسوی از منطقه پدافند هوایی غرب

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از بخش‌های مختلف منطقه پدافند هوایی غرب ارتش بازدید و با کارکنان پایور و وظیفه این یگان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منطقه پدافند هوایی غرب از بخش های مختلف این یگان پدافندی بازدید و آمادگی دفاعی و توان رزم منطقه غرب ارتش را مورد ارزیابی قرار داد.

امیرسرلشکر موسوی در حاشیه این بازدید، در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی غرب با بیان اینکه علاوه بر شرکت فردی در عرصه انتخابات، باید دیگران را نیز به حضور در انتخابات ترغیب کنیم، گفت: انتخابات یک حضور در صحنه بسیار مهم است، دشمن را از دشمنی مأیوس و دلسرد و همه ملت را به حضور دلگرم و امیدوار کرده، همچنین به همان نسبت، مسئولان را برای خدمت به مردم جدی‌تر می‌سازد.

وی با تأکید بر اینکه حضور پرشور در انتخابات موجب افزایش اقتدار و ارتقای قدرت بازدارندگی می‌شود، اظهار داشت: اولین مولفه تأثیرگذار در ارتقای قدرت بازدارندگی، حمایت مردم عزیز کشورمان از انقلاب و نظام اسلامی و حضور آنان در صحنه است؛ اگر انسجام، وحدت و همدلی در بین مردم و نیروهای مسلح نبود، امروز صحبت و خبری از ایران مقتدر وجود نداشت.

فرمانده کل ارتش در پایان ضمن قدردانی از اقدامات تأثیرگذار و بی‌شائبه فرماندهان و کارکنان منطقه پدافند هوایی غرب در راستای تأمین امنیت کشور خاطرنشان کرد: قطعاً پژوهش محوری، طراحی و توسعه تسلیحات کارآمد و نیز بهره‌وری تجهیزات پدافندی متناسب با تهدیدات روز، باید در اولویت باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۱۰:۵۵

مقام معظم رهبری: امروز ارتش در چشم مردم عزیز است

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۱۲:۳۰

🌹🌹🌹

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۱۳:۰۴

سلام وخداقوت به نظامیان وامنیت اوران نیروهای مسلح به ویژه پرسنل درحال خدمت درمناطق گرم وسرد

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۱۴:۰۳

دفاع هوایی ایران ترکیبی از دفاع و تهاجم بسیار سنگین و غیر قابل پیش بینی از هوا فضا و پرتابه موشکی و حملات پهپادی و سایر سلاحهای ناشناخته دیگر خواهد بود به نحوی که هر کشور متخاصم در کمتر از دو ساعت زیر ساخت های اساسی را از دست خواهد داد و قادر به ادامه درگیری نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۱۴:۱۲

خواهشا به فرمانده محترم کل تشریف بیار پادگان ماهم مراتکاور

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۱۴:۵۸

مردان بی ادعا همکار ایثارگر

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۱۵:۱۰

سلام. ارتش ولایی فداکار و پای کار انقلاب است.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۱۵:۴۵

امیر موسوی باید نگاه ویژه ایی به مناطق گرمسیر بکند واقعا پرسنل کادر و وظیفه در شرایط سخت گرما دارن خدمت میکنن به مردم کلی میگم منظورم ارتش تنها نیست نیروانتظامی سپاه همه همکارای نظامی درشرایط بسیارسخت دارن خدمت میکنن روزانه یک الی چندنفر مخصوصا صبگاها و صبگاه مشترکها گرمازرگی داریم و به بهداری منتقل میشن

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۱۶:۵۹

باسلام فرمانده محترم کل ارتش لطف کنید تشریف بیاورید پادگان مراتکاور