• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403032617118
  • خبرنگار : 50037

۱۰ طرح در حال اجرا با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در رزن

۱۰ طرح  در حال اجرا با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در رزن

ایسنا/همدان فرماندار رزن از وجود ۱۰ طرح در حال اجرا توسط سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در این شهرستان خبر داد.

علی اصغر غفاری‌آثار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح مجتمع فولاد، کالاهای بتنی و سیمانی و گچی‌، محصولات بتنی غیر مصلح، تزریق پلاستیک هنری، تولید زغال، تولید قطعات لاستیکی، تولید شانه تخم‌مرغ، طرح توسعه کارخانه سیمان، طرح توسعه انواع پودرهای لبنی و غیر لبنی از جمله طرح‌های سرمایه‌گذاری شده و در حال اجرا  توسط بخش خصوصی در طی دولت سیزدهم هستند که افتتاح این طرح‌ها از نقش مؤثری در اشتغال شهرستان برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به  پرداخت ۲۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی این شهرستان طی دو سال گذشته، تصریح کرد: در دولت سیزدهم  ۲۸۳ نفر به اشتغال پایدار واحدهای صنعتی شهرستان رزن افزوده شده است و با چنین روندی در حال حاضر  ۱۳۰۰ نفر در سطح واحدهای صنعتی این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

غفاری‌آثار همچنین از آغاز فعالیت هشت واحد صنعتی جدید توسعه یافته در دولت سیزدهم در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: منسوجات بی‌بافت، یونولیت، کود زراعی، بتن آماده، کارخانه تولید محصولات شوینده از جمله واحدهای صنعتی جدید توسعه یافته این شهرستان در دولت سیزدهم بوده است.

فرماندار رزن در ادامه با اشاره به احیا هفت واحد صنعتی راکد این شهرستان در طی دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون سه واحد صنعتی نیز که در شهرستان رزن در رهن بانک بود، با پیگیری‌های لازم تعیین تکلیف و برای بازگشت به چرخه تولید به سرمایه‌گذار جدیدی واگذار شده‌اند.

غفاری‌آثار همچنین با اشاره به رشد چشمگیر توسعه گلخانه‌ها در این شهرستان در دولت سیزدهم، اظهارکرد: شهرستان رزن قبل از دولت سیزدهم دارای ۲۱ هکتار گلخانه بود که در دولت سیزدهم  ۱۵ هکتار دیگر به میزان سطح گلخانه‌های شهرستان اضافه شده و ۱۱۷ هکتار دیگر نیز آماده دریافت تسهیلات هستند.

‌انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha