• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403032617255
  • خبرنگار : 50189

معاون استاندار:

‌حدود ۷۳ درصد مطالبات گندم‌کاران استان کرمان پرداخت شد

‌حدود ۷۳ درصد مطالبات گندم‌کاران استان کرمان پرداخت شد

ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان کفت: حدود ۷۳ درصد مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شده است. 

امیر حسن‌زاده صبح امروز ۲۶ خردادماه در جلسه کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان کرمان اظهار کرد: گزارش نحوه نظارت بر نانوایی‌ها و تعداد گشت‌ها در این زمینه را ارائه دهید.

وی بیان کرد: باید در راستای حل مشکلات نانوایی‌هایی که نان با کیفیت به مردم ارائه می‌دهند، گام برداشته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به تولیدات گندم در استان تصریح کرد: حدود ۷۳ درصد مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شده است.

وی با بیان این مطلب که به زودی آنالیز کارشناسی تعیین قیمت نان ابلاغ خواهد شد، در ادامه اظهار کرد: ۳۵ نان سرزمینی در استان کرمان داریم و شهرستان‌ها می‌توانند جشنواره نان برگزار کنند و جشنواره ملی نان را نیز به خوبی برگزار کنید.

حسن‌زاده ادامه داد: مهمانی از کشورهای دیگر برای حضور در جشنواره ملی نان دعوت کنید.

وی در ادامه با اشاره به درخواست احداث کارخانجات آرد خطاب به صاحبان این کارخانجات عنوان کرد: گندم سهمیه‌ای نداریم و باید خودتان گندمتان را تامین کنید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با بیان این مطلب که امسال هنوز تسهیلات تبصره ۱۸ ابلاغ نشده، تصریح کرد: تسهیلات هدفمند پرداخت کنید تا برخی مشکلات استان ریشه‌ای حل شود.

ارسلان میری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان نیز در این نشست با بیان این مطلب که تعزیرات مرجع رسیدگی به تخلفات است، تصریح کرد: متاسفانه به موضوع پیشگیری کمتر توجه می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این جلسه مطرح شد که حدود ۷۳ درصد اراضی گندم شمال استان کرمان برداشت شده و امسال در بحث تولید افزایش قابل توجهی داریم. ضمن آنکه گندم استان کرمان از کیفیت خوبی برخوردار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha