• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403032617513
  • خبرنگار : 50176

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

استفاده از ظرفیت هنرمندان در جریان‌سازی‌‎ها ضروری است

استفاده از ظرفیت هنرمندان در جریان‌سازی‌‎ها ضروری است

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر ضرورت استفاده از ظرفیت هنرمندان در جریان‌سازی‌‎های جامعه تاکید کرد.

اعظم روانشاد امروز (۲۶ خرداد ماه) در آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی شعر طنز جمعیت «قدم نو رسیده» اظهار کرد: امیدواریم به برکت خون شهدا به‌ویژه شهید جمهور بتوانیم در راستای تبیین هرچه بهتر ارزش‌های انقلاب موثر باشیم.

وی بیان کرد: این جشنواره از مجموعه طرح‌های قرارگاه شهید آوینی است و به‌دلیل این‌که قرارگاه آوینی از خدمات ارزشمند دولت سیزدهم است، باید در اجرای این برنامه اهتمام جدی داشته باشیم.

روانشاد با بیان اینکه ۳۳ برنامه شهرستانی و هفت برنامه شاخص ذیل این قرارگاه در استان داریم که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد استان پیگیری می‌شود، گفت: بحران‌‎های جمعیتی در چند سال اخیر در صدر مسائل فرهنگی اجتماعی کشور بوده است. طرح اصلی این قرارگاه در استان را به موضوع جمعیت با زبان فرهنگ و هنر اختصاص دادیم.

وی با یادآوری اینکه در چند سال اخیر، اقدامات شاخصی در حوزه فرهنگ و هنر برای موضوع جمعیت داشته‌ایم، ادامه داد: این موضوع در برنامه‌های مختلف تبیین شده است و سال گذشته، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ارزیابی عملکرد این بخش، برتر شناخته و تجلیل شد.

روانشاد با بیان اینکه امسال برنامه‌های مختلفی در زمینه جمعیت در دستور کار قرار دارد، افزود: هنرمندان همواره در تمام مسائل فرهنگی هنری و اجتماعی همراه نظام بودند و با توجه به جایگاه ویژه‌ای که در جامعه و جریان‌سازی دارند می‌توانیم در حوزه جمعیت، خانواده و آسیب‌های اجتماعی نیز بیشترین بهره‌برداری را از این قشر جریان‌ساز و عملیاتی داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به برگزاری جشنواره «قدم نو رسیده» اشاره کرد و گفت: این جشنواره یکی از فرصت‌‎هایی است که می‌‎توان با برگزاری آن، از ظرفیت این قشر به بهترین نحو بهره برد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، دبیر کارگروه فرهنگ و هنر شورای فرهنگ عمومی استان است و جشنواره «قدم نو رسیده» که از طرح‌های مصوب در شهرستان بروجرد است، با حمایت قرارگاه شهید آوینی و دبیری معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha