• یکشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۰:۳۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403032717949
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان تاکید کرد:

رونق تولید با مشارکت مردم در دیباج تسریع می‌یابد

رونق تولید با مشارکت مردم در دیباج تسریع می‌یابد

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: با بهره‌برداری از دو واحد تولیدی مرغداری ۷۰ هزار قطعه ای و واحد عرقیات و گلاب‌گیری در ناحیه صنعتی دیباج، رونق تولید با مشارکت مردم در این منطقه تسریع می‌یابد.

سیدمحمد رضا هاشمی، استاندار سمنان عصر ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ در برنامه کاروان خدمت و نشست تبیینی انتخابات با مردم شهر دیباج در محل مسجد جامع صاحب الزمان(عج) این شهر اظهار کرد: حجت‌الاسلام و المسلمین مطیعی، محور وحدت استان هستند و تمامی ائمه جمعه استان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان، پیگیری دلسوزانه امور و مباحث و دغدغه‌های استان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با پیگیری های مجدانه صورت گرفته، امروز شاهدیم بسیاری از مطالبات، دغدغه‌ها و موارد پیرامون شهر دیباج در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم در دولت سیزدهم، دولت شهید جمهور به ثمر نشسته است.

هاشمی خاطرنشان کرد: شما مردم شایسته بهترین خدمت ها هستید و ما نیز در دولت خدمتگزار سیزدهم، دولت شهید جمهور تمام تلاش خود را برای گره‌گشایی از مشکلات و رضایتمندی آحاد اقشار جامعه به کار گرفتیم‌.

استاندار سمنان بیان کرد: در بحث اصلاح الگوی کشت، توسعه ناحیه صنعتی و افتتاح واحدهای تولیدی، استخر ذخیره آب، راه دسترسی، مجتمع فرهنگی هنری و همچنین طرح نهضت ملی مسکن در منطقه دیباج در دولت مردمی شهید جمهور تاکنون اقدامات بسیار مطلوب و ارزنده‌ای صورت گرفته است.

وی همچنین در این نشست تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی برای استفاده جوانان و نوجوانان در حال احداث بوده، مراحل تکمیل و نهایی شدن بهره برداری مجتمع فرهنگی هنری در دست اقدام و تامین اعتبار برای احداث ایستگاه هواشناسی منطقه دیباج نیز از دیگر اقدامات ارزنده دولت است که در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان در پایان گفت: مردم ولایتمدار و انقلابی استان و بویژه مردم شهر دبیاج، بواسطه تدین، شهدا، روحانیون و علما، در انتخابات گذشته مشارکت قوی در پای صندوق های رای داشتند که ان‌شاءالله در ۸ تیر سال جاری و در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مجدداً برگ زرین دیگری بر افتخارات این دیار می افزایند.

 بندرآبادی، فرماندار شهرستان دامغان نیز گفت:بحمدالله در سال های اخیر در سطح شهرستان دامغان ، با وجود پیگیری های فراوان صورت گرفته در سطح مدیران استانی و شهرستانی، شاهد رشد چشمگیر شهرستان دامغان در حوزه های مختلف عمرانی و اقتصادی هستیم.

فرماندار دامغان افزود: مشکلات زیرساختی مجتمع فرهنگی هنری شهر دیباج و نیز تکمیل پروژه گازرسانی به سالن ورزشی شهید سلیمانی دیباج، در حال بررسی و پیگیری خواهد بود و به زودی ان شاالله شاهد افتتاح و بهره‌برداری کامل این پروژه ها خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha