• یکشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403032718110
  • خبرنگار : 50664

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خبرداد

توزیع بیش از ۳۰ هزار تن انواع کودهای کشاورزی یارانه‌ای در خراسان رضوی

توزیع بیش از ۳۰ هزار تن انواع کودهای کشاورزی یارانه‌ای در خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا ۲۵ خردادماه ۳۰ هزار و ۵۸۸ تن انواع کودهای کشاورزی ازته، فسفاته و پتاسه در استان توزیع شده است.

حسین عطائی سلامی درگفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تا ۲۵ خردادماه ۳۰ هزار و ۵۸۸ تن انواع کودهای کشاورزی ازته، فسفاته و پتاسه در استان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: از این مقدار کودهای توزیع شده، ۲۷ هزار و ۷۶۰ تن ازته، ۱۶۳۴ تن پتاسه و ۱۱۹۴ تن فسفاته بوده که از مبادی حمل، پتروشیمی‌ها، همچنین از محل ذخیره انبارها و از طریق شبکه بزرگ کارگزاران استان به مقصد ۱۸۴ کارگزار شرکت در تمامی شهرستان‌های خراسان رضوی ارسال شده است.

عطائی سلامی اعلام کرد: خوشبختانه این شرکت توانسته با توجه به پراکندگی جمعیت در شهرستان‌های استان با کارگزاران امین و مورد اعتماد قراردادهایی را منعقد تا به هنگام توزیع کود، کشاورزان از خدمات مورد نیاز بهره‌مند شوند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی تاکید کرد: این کودها بر اساس حواله الکترونیکی به کشاورزان داده می‌شود.

وی با اشاره به صدور ۷۲ هزار و ۶۹۵ حواله الکترونیک از ابتدای امسال تاکنون ابراز کرد: تمام تلاش مجموعه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بر این است که کود مورد نیاز کشاورزان به موقع تأمین و در اختیارشان قرار گیرد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان با اشاره به بهره‌برداری وب سرویس شاهکار از ۱۶ خرداد ماه سال جاری در وزارت جهاد کشاورزی، خاطرنشان کرد: این سرویس در راستای اجرای قوانین پول‌شویی، بررسی آنلاین عملکرد کارگزاران، پیشگیری از وقفه در خدمت‌رسانی به کشاورزان، پایش و کنترل صحت توزیع کارگزاران راه‌اندازی شده است.

عطائی سلامی گفت: مجوز صدور حواله الکترونیک سهمیه کودی کشاورزان صرفا پس از صحت‌سنجی و شناسائی مالکیت شماره همراه کشاورز بر اساس کد ملی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه سیستم نظارت و پایش مواد کودی بر توزیع کود یارانه‌ای وجود دارد، اظهار کرد: نظارت دقیق بر روی تمامی محموله‌ها از درب کارخانه یا کشتی تا زمان تحویل به کشاورزان به صورت دقیق انجام می‌شود و پس از ثبت، این اطلاعات در سامانه حمل‌ونقل و پایش مواد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و پنجره واحد سامانه ستاد مباره با قاچاق کالا و ارز قابل مشاهده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha