• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403070705057
  • خبرنگار : 50348

رئیس هیات مدیره باشگاه گلنور:

کاهش روزافزون سرمایه‌گذاران ورزشی / لیگ امسال بسیار سردرگم است

کاهش روزافزون سرمایه‌گذاران ورزشی / لیگ امسال بسیار سردرگم است

ایسنا/اصفهان رئیس هیات مدیره باشگاه گلنور با اعلام اینکه این تیم در رقابت‌های کشوری با هدف انجام مسئولیت اجتماعی حضور می‌یابد، گفت: در سطح کشور در همه رقابت‌ها حضور داشتیم و به جوانان اصفهانی فرصت محک خوردن دادیم. برای نخستین بار در لیگ حضور خواهیم داشت، اما شرایط لیگ امسال بسیار سردرگم است و چیزی مشخص نیست.

به گزارش ایسنا، محمد امینی پیش از ظهر امروز (شنبه ۷ مهر) در نشست خبری تیم بسکتبال گلنور در هتل عالی‌قاپو اصفهان و پیش از شروع رسمی در لیگ‌برتر، اظهار کرد: چراغ‌های تولیدی مجموعه روشنایی گلنور در قسمت‌های مختلف مجموعه ورزشی آزادی و سایر ورزشگاه‌ها استفاده می‌شود. بخش‌ نور ورزشگاه فولادشهر از AFC نمره کامل را دریافت کرد.

وی افزود: از سال ۹۵ وارد فعالیت‌های ورزشی شدیم با این هدف که مسئولیت اجتماعی بر عهده داریم که باید به آن عمل کنیم، شرکت‌ها در شاخه‌های مختلف به این حوزه می‌پردازند و ما در ورزش این نیاز را احساس کردیم. 

مدیرعامل شرکت گلنور ادامه داد: حضور تیم‌های ورزشی در لیگ‌های مختلف به دلیل عدم تمکن مالی لغو می‌شد لذا تصمیم گرفتیم به ورزش کمک کنیم؛ در تمام رده‌های پایه بسکتبال تیمداری و در مسابقات شرکت کردیم. 

وی ادامه داد: در سطح کشور در همه رقابت‌ها حضور داشتیم و به جوانان اصفهانی فرصت محک خوردن دادیم، سپس به مباحث حرفه‌ای پرداختیم، به سوپرلیگ صعود کردیم و برای نخستین بار در لیگ حضور خواهیم داشت. 

امینی در پایان گفت: هدف باشگاه ایجاد یک مسیر رشد برای بچه‌های اصفهان بوده است و امیدوارم بتوانیم فصل خوبی را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: بر اساس بودجه اولیه کار خود را شروع کردیم، اما جا برای افزایش بودجه داریم، لیگ امسال لیگ سردرگمی بود، ۸۰ بازیکن خوب بیرون مانده است و معلوم نیست بسیاری از تیم‌ها به چه شکل بسته شده است. 

امینی با اشاره به کمتر شدن نقش اسپانسرها در ورزش، گفت: یک عقیده‌ای در ساختار هیئت مدیره وجود دارد که نخواهیم بعد از دو سال تیمداری محو شویم، تعداد اسپانسرها روز به روز در حال کمتر شدن است و به نظر من وزارت ورزش باید تلاش کند تا اسپانسرها به تیمداری ترغیب شوند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha