• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403070705204
  • خبرنگار : 50260

اجرای ۲۵ برنامه فرهنگی در هفته گردشگری در کاشان

اجرای ۲۵ برنامه فرهنگی در هفته گردشگری در کاشان

ایسنا/اصفهان معاون گردشگری اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کاشان گفت: هم‌زمان با هفته گردشگری، ۲۵ برنامه فرهنگی با شعار «گردشگری و صلح» در این شهرستان اجرا می‌شود.

حجت‌الله ناصحی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: منطقه فرهنگی کاشان دارای ظرفیت‌های بی‌نظیر برای توسعه انواع گردشگری است که باید آنها را شناسایی و به علاقه‌مندان به گردشگری معرفی کرد.

وی بیان کرد: نواختن زنگ گردشگری همراه با آیین قدردانی از هنرآموزان و هنرجویان این رشته در هنرستان گردشگری دستمالچی، گشایش نمایشگاه صنایع‌ دستی و دستاوردهای دانش‌آموزان هنرستان دستمالچی و غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا برنامه‌های روز اول هفته گردشگری در کاشان بود.

معاون گردشگری شهرستان کاشان ادامه داد: برگزاری دو نمایشگاه عکس و نقاشی از جاذبه‌های گردشگری کاشان و اشیای موزه ملی، نشست فعالان گردشگری و کمیته مشورتی با اعضای شورای شهر، فرماندار و امام جمعه، برگزاری تور آفرود کویر نوردی از جمله برنامه‌های تدارک دیده‌شده در این هفته است.

وی گفت: برگزاری تور رایگان کاشان گردی شبانه با هدف معرفی آثار تاریخی این شهر از جمله برنامه‌هایی است که شهروندان ضمن بازدید از بناهای تاریخی شاخص می‌توانند از برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز بهره‌مند شوند.

ناصحی پور بیان کرد: جشن بزرگ خانواده گردشگری کاشان، رونمایی از تارنمای رسمی این اداره، رونمایی از نرم‌افزار گردشگری، رونمایی از نقشه گردشگری و کتاب کودک، افتتاح چند اقامتگاه سنتی و افتتاح دفتر حمل و نقل گردشگری از دیگر برنامه‌های هفته گردشگری در کاشان است.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان کاشان اظهار کرد: گشایش دفتر میراث بانی مجموعه تاریخی بازار بزرگ کاشان، تور آشناسازی دانشجویان جدیدالورود و برگزاری دوره‌های آموزش گردشگری برای دانش‌آموزان در هفته گردشگری در کاشان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha