• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۷
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403070705695
  • خبرنگار : 50975

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری

شهدا و رهبران اسلامی با توطئه به شهادت رسیدند

شهدا و رهبران اسلامی با توطئه به شهادت رسیدند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: هر یک از شهدا و رهبران اسلامی با یک توطئه‌ از دشمن به شهادت رسیدند، بر مسلمانان واجب است هر کاری از دستشان برمی‌آید، انجام دهند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن فاطمی امشب هفتم مهرماه در تجمع اعتراضی و محکومیت‌آمیز اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان و غزه، اظهار کرد: راه شهدا، دین، حق و حقیقت در گذر تاریخ همواره بوده و تا روزی که پیروزی نهایی برای امت اسلام حاصل شود، ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رهبر صادق حزب‌الله لبنان مانند عالم مجاهد سید عباس موسوی توسط صهیونیست‌های غاصب به شهادت رسید، ادامه داد: خیل شهدا هر کدام تاریخی از خود به جای گذاشتند، لبنان مظلوم شهدای بزرگی را تقدیم اسلام کرد.

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله امروز به خیل شهدا پیوست اما مسیرش ادامه دارد و راه برای ما روشن‌تر شده است، گفت: شرافت عربی زیر سوال رفته است، مردم مسلمان موظفند در هر کوی و برزن قیام کنند.

فاطمی اضافه کرد: هر یک از شهدا و رهبران اسلامی با یک توطئه‌ از دشمن به شهادت رسیدند، بر مسلمانان واجب است هر کاری از دستشان برمی‌آید، انجام دهند.

وی بیان کرد: گوش به فرمان ولی خداییم، دین خدا رو به روشنی است و این مسیر هم‌چنان ادامه دارد، همان‌گونه که بعد از شهادت امام حسین (ع) شیعیان رشد کردند.

 نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: راه امروز جبهه مقاومت برگرفته از مکتب سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) است.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در پی حملات رژیم صهیونیستی در لبنان، گفت: برای مردم آرامش و سکینه قلوب را از خدای متعال درخواست می‌کنم،  در مسیر حق باید استقامت کرد و امروز بر همه مسلمان مسلم شده است که به لبنان کمک کنند.

فاطمی تصریح کرد: امروز شرافت اسلامی و عربی زیر سؤال رفته است و در این لحظه حساس تاریخی کشورهای عربی و مسلمان سکوت کرده‌اند، حاشا به غیرتشان!

وی با اشاره به مظلومیت امام حسین(ع)، گفت: مقاومت امروز هزینه سنگینی در مقابل دشمن داده است، اما همانند بسیاری از قدرت‌های دیگر در مقابل دشمن کوتاه نمی‌آید، جهان تشیع و اسلام مقاوم امروز بیدار شدند و پیشوای خود را امام حسین (ع) قرار داده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha