• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۱:۰۹
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403070805747
  • خبرنگار : 50988

امام جمعه بندرعباس:

شهید نصرالله به معنای واقع «شهید القدس» است

شهید نصرالله به معنای واقع «شهید القدس» است

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: شهید سید حسن نصر الله در بیش از سه دهه از عمر مبارک خود مستقیماً درگیر رهبری جریان مقاومت در لبنان بود و خواب راحت را از دشمنان گرفته بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان شنبه ۷ مهرماه ، در اجتماع مردم بندرعباس که به مناسبت شهادت مجاهد شهید «سید حسن نصرالله» در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: شهید «سید حسن نصرالله» در مسیر حرکت به سمت کمال لحظه‌ای توقف نکرد و از هیچ تلاشی برای دفاع از مظلومان فروگذار نکرد.

وی افزود: شهید سید حسن نصر الله در بیش از سه دهه از عمر مبارک خود مستقیماً درگیر رهبری جریان مقاومت در لبنان بود و خواب راحت را از دشمنان گرفته و آسایش و آرامش را از دشمنان اسلام سلب کرده بود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: شهید نصرالله ذوب در ولایت شده بود و جز در مسیر ولایت حرکت نکرد و توانست خود را به نمودی از اقیانوس عظیم امت اسلامی تبدیل کند.

وی ادامه داد: فلسطین، ایران، یمن، سوریه، عراق و جای جای امت اسلامی برای شهید «سید حسن نصرالله» فرقی نداشت؛ چرا که او در نگاهی تمدنی و امت محور داشت و معنای امت واحده را به منصه ظهور گذاشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده بیان کرد: سید مقاومت به معنای واقع «شهید القدس» است چرا که او برای مصالحه با رژیم صهیونیستی تنها یک شرط داشت و آن هم پایان حملات به مردم مظلوم غزه بود و فرمودند اگر می‌خواهید مذاکره کنید اول باید دست از سر مردم مظلوم غزه بردارید.

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: سید مقاومت در ۳۲ سالی که رهبری حزب الله را بر عهده داشت، حزب الله را به نقطه‌ای رساند که هیچ تندبادی نتواند تزلزلی در این جمعیت مقاوم ایجاد کند.

وی اضافه کرد: حزب الله متکی به فرد نیست و شهید نصر الله این جریان بزرگ را طوری بار آورد که متکی به افراد نباشد از این رو طبق بیان رهبر معظم انقلاب دوست و دشمن باید بداند حزب الله چنان به مرحله استحکام رسیده است که هیچ تزلزل و خدشه‌ای در اراده او انجام نمی‌شود.

وی با یادآوری ایام شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شاید در زمان شهادت حاج قاسم خیلی‌ها نگران بودند که دیگر فرمانده‌ای در آن سطح نخواهیم داشت اما بعد از شهادت هر عزیزی افراد پرچم و عَلَم او را در دست می‌گیرند و راهش را ادامه می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: شهید نصر الله حزب الله را به اقتداری رسانده است که تمام توطئه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha