• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1403070806183
  • خبرنگار : 90047

بهرامی:

تیم ملی کاراته نیاز به خانه تکانی دارد

تیم ملی کاراته نیاز به خانه تکانی دارد

عضو کمیته فنی فدراسیون کاراته گفت: برای این که بتوانیم دوباره به جایگاه قبل خود بازگردیم نیاز است در تیم ملی کاراته خانه تکانی صورت بگیرد.

محمد بهرامی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد کاراته ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و درباره علت نتایج ضعیف در این رقابت‌ها، اظهار کرد: در این رقابت‌ها نه تنها تیم زنان بلکه تیم مردان نیز عملکرد ضعیفی داشت و سطح کیفی کاراته‌کاها نسبت به گذشته دچار افت شده که شاید یکی از دلایل اصلی آن بالا بودن سن بازیکنان باشد.

وی گفت: اکنون شرایط تیم به گونه‌ای است که نیاز به پوست اندازی دارد. باید قبول کنیم که برخی از کاراته کاها به خاطر بالا بودن سن دیگر کارایی لازم را ندارند و باید بازیکنان جوان را جایگزین آن ها کنیم. شاید نتایج در چند مسابقه راضی کننده نباشد اما به‌ مرور می‌توانیم با همین جوانان به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

وی گفت: در گذشته تیم ها در قرعه کشی ترس همگروه شدن با ایران را داشتند اما الان جایگاه کاراته ایران به جایی رسیده که حتی ژاپن نیز دغدغه‌ای برای همگروه با ایران را ندارد.

بهرامی در پاسخ به این پرسش که خیلی‌ها به  نحوه انتخابی تیم ملی انتقاد دارند، نظر شما در این خصوص چیست؟ خاطرنشان کرد: درست است ما از کادر فنی خوب و با دانش فنی بالایی برخورداریم اما باید بپذیریم که نحوه انتخابی تیم ملی درست نبود. ما باید در آسیا بیش از ۴ مدال طلا کسب می‌کردیم. مربی تیم ملی باید در انتخاب نفرات سماجت بیشتری به خرج می داد.

عضو کمینه فنی فدراسیون کاراته در پایان با بیان این که باید در تیم ملی بزرگسالان خانه تکانی انجام شود، افزود: برای این که بتوانیم دوباره به جایگاه قبل خود بازگردیم باید در تیم کاراته خانه تکانی انجام شود. مشکل کاراته این است که هنوز هم فکر می‌کنند باید با همان ورزشکاران قدیمی و باتجربه کار را پیش ببرند و اعتقادی به جوانگرایی ندارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha