• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403070806492
  • خبرنگار : 50123

امروز رژیم غاصب، مرتکب جنایات جنون‌آمیز در منطقه می‌شود 

امروز رژیم غاصب، مرتکب جنایات جنون‌آمیز در منطقه می‌شود 

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مراسم گرامیداشت شهید سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان، محکومیت جنایات رژیم غاصب اسرائیل و حمایت از جبهه مقاومت با تجمع دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد در مسجد علی‌بن ابیطالب(ع) این دانشگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مالک حسنی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه شهرکرد امروز هشتم مهرماه در این تجمع که ضمن تبریک و تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت، با اشاره به اینکه پاسخ سخت و دشمن‌شکن نیروهای مقاومت به جنایات رژیم صهیونسیتی حتمی است، اظهار کرد: بر خلاف تصور برخی‌ها که فکر می‌کنند هر گونه پاسخ از جانب جبهه مقاومت باعث گسترش جنگ خواهد شد، اتفاقاً یقین بدانید که اگر پاسخ دندان‌شکن به این رژیم جانی داده شود، از جنگ جلوگیری خواهد شد.

این مدرس دانشگاه با تأکید بر اینکه جنگ علیه انقلاب اسلامی پس از پایان جنگ تحمیلی تمام نشد، تصریح کرد: حجم بالای ترورهای دانشمندان و شخصیت‌های برجسته سیاسی و نظامی کشور توسط ایادی استکبار مؤید این مطلب است، امروز رژیم غاصب اسرائیل جنایات جنون‌آمیز و وحشیانه را در منطقه مرتکب می‌شود که با حمایت و هماهنگی و همکاری آمریکای مستکبر صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شهادت شخصیت‌های بزرگ باعث توقف حرکت مقاومت نخواهد شد، اضافه کرد: با رفتن یک فرمانده خللی در این مسیر ایجاد نخواهد شد همانطور که سید حسن نصرالله بعد از شهادت شهید سیدعباس موسوی به دبیرکلی حزب‌الله منصوب و در چند دهه اخیر موفق شد جایگاه حزب‌الله را در منطقه و جهان مستحکم کند.

حسنی تأکید کرد: همه جنایت‌های صهیونیست‌ها متصل به آمریکاست و مصادیق فراوانی را در مدت اخیر می‌توان به عنوان نمونه ذکر کرد، در حقیقت دشمن باید حد و مرزهای خود را بشناسد، بداند و باید سر جای خود بنشیند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه شهرکرد در پایان گفت: حضور آحاد مردم در صحنه در این شرایط حساس به‌معنی حمایت از جریان مقاومت بوده و باعث دلگرمی مسئولان جمهوری اسلامی خواهد شد تا با بهترین تصمیم‌ها امنیت کشورمان تأمین شود.

امروز رژیم غاصب، جنایات جنون‌آمیز را در منطقه مرتکب می‌شود 

امروز رژیم غاصب، جنایات جنون‌آمیز را در منطقه مرتکب می‌شود 

امروز رژیم غاصب، جنایات جنون‌آمیز را در منطقه مرتکب می‌شود 

امروز رژیم غاصب، جنایات جنون‌آمیز را در منطقه مرتکب می‌شود 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha