• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۵۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403071109466
  • خبرنگار : 50037

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان:

باید همدان را در حوزه اقتصادی و اشتغال متحول کنیم

باید همدان را در حوزه اقتصادی و اشتغال متحول کنیم

ایسنا/همدان رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: استان همدان را باید در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه اقتصادی، اشتغال و معیشت باید متحول کنیم.

اکبر رنجبرزاده شامگاه چهارشنبه، ۱۱مهرماه در آیین تکریم و معارفه استاندار همدان، اظهار کرد: امروز اقتصاد و اشتغال و معیشت نیاز اساسی و اصولی استان همدان بوده که توجه ویژه به این امر مهم ضروری است.

وی افزود: قاسمی فرزاد استاندار همدان فردی فرهیخته، اخلاق مدار، با ایمان و دلسوز و پیگیر در کار بود و همواره همه تلاش خود را برای توسعه استان همدان به کار بست که نمونه بارز آن را در بحث مشکل آب استان و رفع این مشکل همه ما شاهد بودیم.

رنجبرزاده ادامه داد: ایشان در تمام حوزه‌ها فردی کارآمد و توانمند بود و به اتفاق تیم خود به دنبال خدمتگزاری به مردم و جلب رضایت مردم بود.

وی با اشاره به استاندار جدید همدان، تصریح کرد: استاندار جدید انتخاب شده برای استان همدان اگر چه بومی استان نیست اما مشورت با عقلا و بزرگان به این نتیجه رسید که ایشان از برترین، ناب‌ترین گزینه‌های استان است ضمن اینکه  استان‌های مختلفی طالب حضور وی در جاهای دیگر هستند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: ضمن  تقدیر از قاسمی فرزاد استاندار سابق همدان که همه تلاش خود را برای توسعه استان به طبق اخلاص گذاشت به طور قطع اطمینان داریم که استاندار جدید همدان برای ادامه این مسیر  استان را  به سمت ترقی، تعالی و توسعه دوچندان پیش خواهد برد.

رنجبرزاده با تاکید بر اینکه دغدغه همه مسئولین استان همدان خدمت به مردم است، خاطر نشان کرد: از استاندار  جدید همدان درخواست داریم با استفاده از تمام ظرفیت‌ها از جمله ظرفیت نمایندگان برای خدمت به مردم و تعالی و توسعه استان تلاش کند.

وی ادامه داد:امروز اقتصاد و اشتغال و معیشت نیاز اساسی و اصولی استان همدان بوده که توجه ویژه استاندار جدید به این امر مهم ضروری است.

رنجبرزاده با بیان اینکه رضایت پروردگار جلب رضایت مردم است، تصریح کرد: امروز نگاه مردم به مسئولین دوخته شده  باید دست به دست هم باخالص کردن نیات  استان همدان را در مسیر رشد و توسعه متحول کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی کمک کار استاندار هستند و همه آنان در کنار استاندار برای پیشرفت و توسعه استان همدان از هیچ تلاشی مضایقه نخواهند کرد و کامکاری نخواهند داشت، خطاب به استاندار جدید همدان گفت: مردمان استان همدان مردمانی نجیب، پا به کار، همکار و همراه هستند و کسی نیستند که در مسیر کارها و امور  سنگ لای چرخ بگذارند.

رنجبرزاده تعامل استاندار جدید همدان با نمایندگان را از رموز موفقیت وی دانست و یادآور شد: هر کس که دغدغه خدمتگزاری به مردم  را داشته باشد به طور قطع در آن جامعه اتفاقات خوب و مثبتی خواهد افتاد.

وی در ادامه با بیان اینکه رمز پیروزی و موفقیت دین مداریست، خاطرنشان کرد: پذیرش خدا و پیغمبر و پیروی از کسانی که دین مدار و صاحب ایمان هستند امروز ما را به اینجا رسانده که بتوانیم در دنیا افتخار کنیم که این ملت رشید و شجاع ۴۵ سال مقاومت کرده است.

رنجبر زاده  بیان کرد: امروز آمریکا به سطوح آمده و تمام سیاستمداران آمریکایی و استکبار جهانی و صهیونیست‌ها نگاهشان به ایران است که با این ملت ایران چه کنند؟ این ملت رمز پیروزی و موفقیت و ماندگاری‌شان پیروی از ولی امر مسلمین و ولایت فقیه است اگر اینگونه نبود بی‌شک چیزی از این کشور تاکنون باقی نمانده بود.

وی گفت:ما نمی‌خواهیم که به هر قیمتی در این دنیا بمانیم، آمده‌ایم که در مسیر الی الله بتوانیم نفس بکشیم و رضایت خلق خدا را همراه خود داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، در پایان حمید ملانوری شمسی به عنوان استاندار همدان معرفی و از زحمات علیرضا قاسمی فرزاد تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha