• پنجشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۰
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403071209522
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

۴ پروژه راهسازی سیستان‌وبلوچستان تا پایان سال به‌ بهره‌برداری می‌رسد

۴ پروژه راهسازی سیستان‌وبلوچستان تا پایان سال به‌ بهره‌برداری می‌رسد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان از بهره‌برداری از ۴ پروژه مهم راهسازی شمال این استان تا قبل از پایان سال ۱۴۰۳ خبر داد.

عطاء اکبری شامگاه چهارشنبه در جلسه زمانبندی برای تکمیل طرح های راهسازی شمال این استان با پیمانکاران و مشاوران آنها افزود: این اداره کل در ادامه تلاش برای تکمیل شبکه بزرگراهی استان در چند ماه پیش رو قصد دارد پروژه ها ی مهمی نظیر بزرگراه های زاهدان- زابل و زابل- زهک را بطور کامل و همچنین ۲۵ کیلومتر از بزرگراه زاهدان- بیرجند و تقاطع غیر همسطح عطاء محمد- میلک را به پایان برساند.

وی تاکید کرد: همچنین با توجه به اینکه زیرساخت‌های توسعه یافته حمل‌ونقل هم از نظر صرفه‌جویی در زمان و سوخت و هم از نظر ارتقای ایمنی و کاهش تلفات جاده‌ای هم بسیار حائز اهمیت است و همواره از مطالبات و خواسته‌های اصلی شهروندان بوده در طی چند سال گذشته برنامه‌ریزی دقیقی در راستای توسعه بزرگراهی استان توسط این اداره کل انجام شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه برنامه این اداره کل توسعه بزرگراهی تمامی راه‌های شریانی استان در محدوده شهرهای تحت پوشش است، تصریح کرد: انتظار می رود با اقدامات صورت گرفته و تلاش های طاقت فرسای این اداره کل در ۲ تا ۳ماه آینده شاهد بهره برداری از پروژه های مذکور در کنار انبوهی از سایر پروژه هها تا پایان سال باشیم.

اکبری خاطر نشان کرد: از آنجایی که سیستان و بلوچستان بعنوان استان مرزی می تواند نقش غیر قابل انکاری در توسعه مبادلات اقتصادی و تجاری و پیشبرد سیاست همسایگی داشته باشد بویژه با توجه به قرابت‌های جغرافیایی، فرهنگی، مذهبی و زبانی با کشورهای پاکستان و افغانستان بهره برداری از طرح های توسعه بزرگراهی بسیار حیاتی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha