• شنبه / ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403071410495
  • خبرنگار : 30058

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد:

حمایت دانشگاه محقق اردبیلی از فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی

حمایت دانشگاه محقق اردبیلی از فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: هر تشکل مجوزداری در دانشگاه محقق اردبیلی در قالب اساسنامه می‌تواند فعالیت کند و ما نیز حمایت می‌کنیم.

اسماعیل چمنی ۱۴ مهر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به دریافت نشان سرو علوم، تحقیقات و فناوری توسط دانشگاه محقق اردبیلی در سالجاری، افزود: برای دریافت نشان سرو باید دانشگاه مربوطه در همه زمینه‌ها رتبه برتر را کسب کند و محبوبیت لازم را نیز داشته باشد. برای دریافت این نشان، محبوبیت رئیس دانشگاه توسط کارکنان ۹۳.۴۴ درصد بوده است و بالاترین میزان محبوبیت در سطح دانشگاه‌های کشور بوده است.

وی با بیان اینکه از اولین روز کاری به عنوان رئیس دانشگاه، اخلاق‌مداری در اولویت فعالیت‌ها قرار گرفت، ادامه داد: هدف اصلی بنده در دانشگاه ایجاد آرامش در میان کارکنان بود تا همگی بتوانیم برای پیشرفت و توسعه دانشگاه کار کنیم و دغدغه دیگری نداشته باشیم.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریتی دانشگاه در خصوص مباحث رفاهی کارکنان نیز همه تلاش خود را به کار بسته تا دغدغه کارکنان در این خصوص کاهش یابد؛ بطوریکه میزان پرداختی در حوزه رفاهی نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

چمنی با بیان اینکه طی ۲ سال اخیر هیچ تشکل دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی تعطیل نشده است، گفت: هر تشکل مجوزداری در قالب اساسنامه می‌تواند فعالیت کند و ما نیز حمایت می‌کنیم. همچنین در زمان اغتشاشات نیز اجازه ندادم هیچ دانشجو و استادی به این بهانه اخراج شود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به سرمایه‌گذاری دانشگاه در حوزه ورزش، گفت: در حوزه ورزش دانشجویان ما مقام‌های متعددی در المپیادهای ورزشی شاهد و ایثارگر و همگانی کسب کرده‌اند و در المپیاد سالجاری نیز رتبه ۱۰ کشور را در بین ۱۰۵ دانشگاه کشور کسب کرده‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha