• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403071511592
  • منبع : بازار

صفر تا ۱۰۰ نمای کامپوزیت و ورق کامپوزیت

صفر تا ۱۰۰ نمای کامپوزیت و ورق کامپوزیت

ورق نمای کامپوزیت یکی از موارد محبوب برای نماهای ساختمانی است و پیدا کردن باکیفیت ترین ورق کامپوزیت با مناسب ترین قیمت امری مهم است.نمای کامپوزیت به دلیل وزن سبک و نصب سریع، یک گزینه عالی برای ساخت و ساز و نوسازی ساختمان ها است.

ورق نمای کامپوزیت

به گزارش اینا به نقل از گارنت، ورق نمای کامپوزیت دارای وزن کمتری نسبت به مصالح دیگر مانند شیشه، سنگ و سیمان است و نصب آن بسیار سریعتر انجام میشود.با توجه به این ویژگی ها در مکان های حساس و نقاطی که تردد زیادی دارند، استفاده از نمای کامپوزیت بسیار مناسب است.این موضوع باعث می‌شود که نصب و اجرای آن سریع و آسان باشد و نیاز به تجهیزات و ابزارهای پیچیده و سنگین را کاهش دهد.همچنین ورق نمای کامپوزیت با سیستم خشک نصب می‌شود و نیاز به مصالح مرطوب مانند گچ را ندارد.این محصول ارزشمند با بهترین کیفیت و قیمت مناسب توسط گروه مهندسی گارنت ارائه میشود.اولین چیزی که در هنگام انتخاب نمای ساختمان به آن توجه خواهد شد قیمت نمای کامپوزیت است و برای همه افراد هزینه اجرای نمای کامپوزیت مهم است.

قیمت نمای کامپوزیت (قیمت نمای آلومینیوم کامپوزیت) به صورت کلی شامل قیمت اجرای نمای کامپوزیت و قیمت ورق کامپوزیت می‌شود.

قیمت اجرای نمای کامپویت ،قیمت هر متر مربع ورق کامپوزیت به چه عواملی بستگی دارد.

عوامل موثر بر اجرای کامپوزیت نما ۱۴۰۳

  زیرسازی نمای کامپوزیت یکی از مهم ترین پارامترهایی است که بصورت مستقیم در قیمت کامپوزیت نما موثر است.

و علاوه بر آن نحوه اجرای نمای کامپوزیت به روش های مختلف نیز روی قیمت کامپوزیت نما موثر است.

انواع روش های اجرا و نصب ورق آلومینیوم کامپوزیت

  • نصب ورق کامپوزیت به روش ثابت (Fixing)
  • نصب ورق کامپوزیت به روش ریلی (Hanging)
  • نصب ورق کامپوزیت به روش ( H , L )
  • نصب ورق کامپوزیت به روش فیکس ریلینگ

ضخامت ورق کامپوزیت نیز یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت است. ورق‌های ضخیم‌تر معمولاً گران‌تر از ورق‌های نازک‌تر هستند.

جنس و کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در تولید ورق کامپوزیت، مانند آلومینیوم و پلی‌اتیلن، تأثیر مستقیم بر قیمت ورق کامپوزیت دارد.طبیعتا ورق‌های باکیفیت بالاتر و مواد اولیه بهتر، معمولاً قیمت بالاتری دارند.

رنگ‌ها و پوشش‌های ورق کامپوزیت می‌توانند تأثیر زیادی بر قیمت داشته باشند.

صفر تا ۱۰۰ نمای کامپوزیت و ورق کامپوزیت

لیست قیمت ورق کامپوزیت به روز را میتوانید در سایت گروه مهندسی گارنت مشاهده نمایید.

انواع ورق کامپوزیت

ورق کامپوزیت PVDF

ورق کامپوزیت PVDF با نوعی از پوشش مقاوم در برابر خط و خش، پوشیده شده که آن را از دیگر ورق های کامپوزیت متمایز میسازد.ویژگی مهم این ورق مقاومت آن در برابر اشعه مضرر خورشید است که از پوسته شدن جلوگیری کرده و تا مدت های طولانی در برابر همه نوع آلودگی محیطی مقاومت میکند.

ورق کامپوزیت ضدحریق 

 ورق کامپوزیت ضد حریق به دلیل نوع ماده تشکیل دهنده هسته مرکزی آن که از جنس مواد نسوز و غیرقابل اشتعال بوده و در صورت بروز آتش سوزی، حریق توسط این ورق گسترش پیدا نمیکند. در نتیجه یک انتخاب بسیار عالی برای مجتمع های اداری و تجاری هست که میتواند در صورت بروز هرگونه سانحه، جان بسیاری از افراد را نجات دهد.

ورق کامپوزیت طرح چوب انقلابی در زیبایی و خلاقیت

ورق کامپوزیت طرح چوب با ظاهر کاملا مشابه چوب طبیعی، به دلیل ویژگی‌هایی که دارد همانند چوب دچار پوسیدگی نشده و بر اثر عوامل محیطی همچون تابش مستقیم نور خورشید دچار تغییر رنگ نشده و در مقایسه با چوب طبیعی از عمر بسیار بالاتری برخوردار است.

نمای کامپوزیت طرح چوب مانند چوب طبیعی دارای رگه های طبیعی بوده و فرد نظاره کننده به هیچ عنوان تفاوت آن را با چوب طبیعی متوجه نخواهد شد.مهم ترین ویژگی ورق های کامپوزیت طرح چوب نسبت به چوب های طبیعی نما، مقاومت آنها در برابر رطوبت و بارندگی است.

نمای کامپوزیت طرح سنگ

ورق کامپوزیت طرح سنگ پانل های از سنگ طبیعی هستند که از روکش نازک طرح سنگ درست شده و با لایه آلومینیوم تقویت شده است.

پانل سنگی ممکن است عملاً از هر سنگ طبیعی تولید شود از جمله : گرانیت، سنگ مرمریت، سنگ آهک، ماسه سنگ یا حتی ورق کامپوزیت قلوه سنگ. به دلیل زیبایی ایجاد شده توسط سنگ طبیعی بکار رفته در این پانل ها و ترکیب آن با آلومینیوم این محصول کاربرد های وسیعی پیدا کرده است .پانل آلومینیوم کامپوزیت سنگی قابلیت استفاده برای ورق نمای کامپوزیت طرح سنگ، نماهای خارجی، داخلی،کف ساختمان، آسانسور و … داراست .کیفیت و دوام محصولات ، هزینه کمترو کاهش زمان موثرترین پارامتر ها جهت انتخاب این محصول است.

به دلیل ساختار این پانل ها ، وزن بسیار کاهش می یابد . و این موضوع خود به کاهش وزن سازه و مقاومت آن کمک می کند.

صفر تا ۱۰۰ نمای کامپوزیت و ورق کامپوزیت

آب بندی در نمای کامپوزیت چگونه است؟

آب بندی در نمای ساختمان یکی از مهم ترین اصول اولیه است که باید حتما رعایت شود.

آب بندی در نمای کامپوزیت به سه روش زیر اجرا میشود.

  • روش تسمه ای: در این روش، تسمه یا ناودانی ای از خود ورق نمای کامپوزیت در شیار و بین ورق ها قرار میگیرد و با چسب پلی اورتان چسبانده میشود.
  • روش لاستیک درزگیر: در این روش نوار لاستیک درزگیری در شیار و فاصله بین ورق های کامپوزیت توسط چسب سیلیکونی چسبیده میشود.
  • روش چسب و فوم: در این روش ابتدا فوم درون شیار و فاصله بین ورق ها قرار میگیرد و چسب سیلیکونی درون شیارها تزریق می‌شود.

مزایای ورق کامپوزیت

سبکی ورق کامپوزیت از نظر وزن

دارای وزن کمی حدود ۱۸ الی ۲۰ کیلوگرم در هر مترمربع می باشند که در مقایسه با دیگر مصالح از قبیل سنگ، شیشه و سیمان دارای پایین ترین وزن ممکن میباشد.

خواص آکوستیک ورق کامپوزیت

فضای خالی پشت ورق های کامپوزیت باعث ایجاد خاصیت آکوستیک میشود. و در نتیجه یک عایق صوتی بسیار عالی در ساختمان اداری و تجاری میباشد.

تنوع رنگ و جنس ورق کامپوزیت

با توجه به وجود تنوع ورق کامپوزیت، طراحان میتوانند از رنگ های بسیار متنوع و جنس های متناسب با شرایط آب و هوایی پروژه خود استفاده کنند.برای تولید و رنگ کردن پانلها از سیستمهای بسیار پیشرفته استفاده شده است تا ورق مورد نظر با بالاترین کیفیت و مقاومت در برابر شرایط نامساعد تولید شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha