• دوشنبه / ۷ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403080704966
  • خبرنگار : 71938

آریایی‌نژاد: تنبیه دوباره‌ای در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود

آریایی‌نژاد: تنبیه دوباره‌ای در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید وارد بازی زد و خورد با اسرائیل شویم؛ بلکه باید آن قدر به این رژیم ضربه بزنیم تا نیست و نابود شود.

احمد آریایی‌نژاد، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایسنا درباره پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک کشور و قدرت دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی عنوان کرد: شهادت تعدادی از نگهبانان امنیت ایران اسلامی را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. امیدواریم روزی برسد تا سرچشمه‌های فساد در دنیا از بین رود. در درگیری های نظامی همواره زد و خورد وجود داشته است، اما جمهوری اسلامی با یاری خداوند و داشتن امکانات دفاعی بومی سازی شده از توان دفاعی و نظامی بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: در حال حاضر رژیم اشغالگر قدس در موضع ضعف قرار دارد و نباید به رجزخوانی‌های آن اهمیت داد. از سوی دیگر ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نشان داد با وجود نداشتن تجهیزات قوی می‌تواند با چنگ و دندان از کشور خود دفاع کند و حتی کمتر از رژیم بعث دچار خسارت شود. این درحالی است که رژیم بعث با حمایت ۳۸ کشور با ایران اسلامی مقابله می‌کرد. البته الان شرایط متفاوت شده است اما علاوه بر آمادگی دفاعی و نظامی باید از لحاظ روحی و معنوی نیز کاملا آماده باشیم. 

آریایی نژاد تاکید کرد: قطعا تنبیه دوباره ای در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود. در حقیقت نباید وارد بازی زد و خورد با اسرائیل شویم؛ بلکه باید ان قدر به این رژیم ضربه بزنیم تا نیست و نابود شود. در حمله اخیر رژیم صهیونیستی نیز این رژیم نتوانست خسارات شدیدی به ما وارد کند و ما باید منتظر باشیم تا سیاستمردان و نیروهای مسلح ما پاسخ مناسب و مقتضی را اتخاذ کنند.

نماینده مردم ملایر در پایان یادآور شد:‌ رهبر انقلاب نیز فرمودند که باید محاسبات دشمن را به هم بزنیم و تنبیهی به موقع و درخور برای رژیم صهیونیستی داشته باشیم. از سوی دیگر باید توجه کنیم تا مدت زمانی که برای پاسخ به اقدامات اسرائیل قرار است در نظر گرفته شود، طولانی نشود؛ چرا که ممکن است آثار تنبیهی خود را از دست بدهد. خوشبختانه کشورهای مقاومت نیز در این مسیر جانانه از ما حمایت می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha