به گزارش ایسنا، اهمیت نهادها در درک صنعت گردشگری کاملاً شناخته شده؛ اما در بررسیهای اخیر تحقیقات متمرکزی بر حوزه گردشگری انجام نشده است.
کتاب «نظریه نهادی در صنعت گردشگری و هتلداری» مروری جامع بر دیدگاههای نهادی در جامعهشناسی سازمانی، اقتصاد، علوم سیاسی و تجارت بینالملل را ارائه میدهد و با بحث درباره اینکه مؤلفههای گوناگون تحلیل نهادی چگونه میتوانند به درک بهتر سازمانهای گردشگری کمک کنند، چارچوبی یکپارچه ارائه میدهد.
این کتاب برای دانشجویان رشته گردشگری و هتلداری در راستای انجام تحلیل نهادی در تحقیقات این حوزه، ارزشمند است. بهطوریکه آن را میتوان یک کتاب تحقیقی پیشگام و جامع در جهت بررسی کاربرد نظریه نهادی در صنعت گردشگری و هتلداری در نظر گرفت.
کتاب «نظریه نهادی در صنعت گردشگری و هتلداری» در قالب چهار فصل با عناوین تحلیل نهادی و گردشگری، مبانی علمی نظریه نهادی در رشته علوم اجتماعی، تحلیل نهادی و نتیجهگیری تألیف شده است.
این کتاب در ۲۱۵ صفحه و قطع وزیری به بهای ۲۸۰ هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است و علاقهمندان میتوانند برای تهیه این کتاب به لینک https://B2n.ir/a34282 مراجعه کنند.
انتهای پیام
نظرات