به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیسجمهور با بازدید از مرکز رصد جمعیت در سازمان ثبت احوال کشور، در جریان آخرین اقدامات و دستاوردهای این سازمان قرار گرفت.
وی در جریان این بازدید با بیان اینکه سازمان ثبت احوال شاید تنها سازمانی باشد که همه مردم از ولادت تا وفات با آن کار دارند، افزود: تمام مردم ایران مشتری شما هستند و باتوجه به گفته رئیسجمهور مبنی براینکه رضایت مشتری اصل است، چه سعادتی بالاتر از اینکه مردم از سازمان شما راضی بیرون بروند.
وی افزود: داشبوردهای جمعیتی سازمان ثبت احوال و توانمندی اطلاعاتی بالای این مجموعه در رصد و پایش جمعیت داخل ایران و حتی ایرانیان خارج از کشور و نیز موضوع ثبت نشانیها و ارتباط دادن با کد ملی میتواند بسیار مهم و اثرگذار باشد چراکه هرقدر اطلاعات واقعی به مسئولان برسد، به آنان برای خدمت بیشتر کمک میکند.
در جریان این بازدید هاشم کارگر رئیس سازمان ثبت احوال کشور نیز با ارائه گزارشی از دستاوردها و اقدامات این سازمان، گفت: سازمان ثبت احوال حدود ١٠۶ سال قدمت دارد، اما مرکز رصد جمعیت سال گذشته رونمایی شده و با اطلاعاتی که استخراج کرده در خدمت همه دستگاههای حاکمیتی، دولتی و حتی بخش خصوصی است و خروجی آن نیز برای دسترسی عموم در پرتال ثبت احوال قرار دارد.
انتهای پیام
نظرات