رضا مختاری پیش از ظهر امروز، سهشنبه ۳۰ بهمن، در بازدید سرزده از مدیریت امور شعب یکی از بانکهای استان گفت: بالاترین مراجعات مردمی به واحد رسیدگی به شکایات مربوط به طولانی شدن فرایند پرداخت تسهیلات در شعب بانکها است.
بازرس کل قضایی استان یزد با انتقاد از این وضعیت گفت: هدف از بازرسیهای سرزده از دستگاههای خدمات رسان، نظارت بر نحوه خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع مطابق سیاستهای سازمان بازرسی کل کشور و از تاکیدات ریاست عالی سازمان میباشد که بر همین اساس بازرسی کل استان نیز این موضوع را به صورت مستمر و برنامه ریزی شده در دستورکار خود قرار داده است.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان یزد، مختاری در پایان اشاره کرد: متأسفانه بالاترین مراجعات مردمی به واحد رسیدگی به شکایات مربوط به طولانی شدن فرایند پرداخت تسهیلات درشعب بانک میباشد و این امر باید اصلاح شود.
انتهای پیام
نظرات