• دوشنبه / ۲۰ اسفند ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403122014273
  • خبرنگار : 71299

استاندار ایلام:

ارتباط چهره به چهره با مردم از سیاست‌های دولت است

ارتباط چهره به چهره با مردم از سیاست‌های دولت است

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: ارتباط بی‌واسطه و چهره به چهره مسئولان با مردم از سیاست‌های اصلی دولت چهاردهم است.

احمد کرمی امروز دوشنبه ۲۰ اسفند پس از پایان برنامه‌ ارتباط مردمی سامد، اظهار کرد: سامانه سامد یکی از بسترهای ارتباط با مردم است که در دومین برنامه به ۳۰ تماس تلفنی شهروندان استان پاسخ داده شد، رسیدگی به درخواست‌های مردمی در دولت وفاق از اولویت‌های مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به استمرار ارتباطات مردمی از طریق سامانه سامد، ملاقات عمومی، دیدار چهره به چهره با مردم در شهرستان‌ها و ... با بیان اینکه رضایتمندی مردمی یکی از مهم‌ترین شعارهای دولت است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین امور مهم مسئولان پیگیری، پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات و ایجاد دریچه‌هایی برای ارتباط با مردم است.

استاندار ایلام درباره نوع درخواست‌های مردمی در برنامه ارتباط مردمی سامانه سامد، عنوان کرد: عمده خواسته‌های مردم فهیم استان در این ارتباط تلفنی، دریافت تسهیلات در حوزه‌های مختلف، کمک مالی، اشتغال، دریافت وام برای پیش‌پرداخت اجاره مسکن، کمک و مساعدت برای بحث درمان بود که در این راستا بخشی از این درخواست‌ها به صورت فوری از طریق بازرسی استانداری و تعدادی به‌صورت همزمان از طریق مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه به صورت تلفنی پیگیری شد.

استاندار ایلام همچنین به اجرای طرح‌های هادی در روستاهای استان اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات مهم که مردم در تماس‌های خود مطرح کرده‌اند، تهیه و اجرای طرح‌های هادی روستایی است.

وی بیان کرد: در این زمینه به مدیرکل بنیاد مسکن استان دستور پیگیری دادیم و اجرای این طرح‌ها به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی سال آینده و سال‌های پیش رو دنبال خواهد شد.

کرمی تأکید کرد: توسعه زیرساخت‌های روستایی از جمله طرح هادی مورد توجه ویژه دولت است و تاکنون بخش عمده‌ای از روستاهای استان تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌ و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام نیز در دستور کار قرار دارد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه سامد پیگیر نتایج درخواست‌های خود باشند و پس از ثبت اطلاعات شهروندان در این سامانه، بازرسی استانداری مسائل را بررسی و پاسخ‌ها را از دستگاه‌های اجرایی دریافت می‌کند و سپس نتایج از طریق تماس مستقیم به مردم اطلاع داده می‌شود.

وی افزود: بر اساس گزارشی که از همکاران دریافت کرده‌ایم، بیش از ۹۷ درصد درخواست‌های ثبت‌شده اجرایی شده‌ و تنها مواردی که نیاز به زمان بیشتری دارند در حال پیگیری هستند.

کرمی یادآور شد: برخی موضوعات مانند اشتغال یا تسهیلات بانکی ممکن است فرآیندی طولانی‌تر داشته باشند، اما تلاش برای رفع این مشکلات ادامه دارد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: دولت چهاردهم بر ارتباط مستمر با مردم و حل مشکلات آن‌ها تأکید دارد و همه مدیران استانی نیز موظف به برقراری ارتباط نزدیک با مردم و بررسی دقیق درخواست‌های آنان هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، در این ارتباط مستقیم، بیش از ۳۰ نفر از مردم استان از نقاط مختلف شهری و روستایی، مطالبات و درخواست‌های خود را با استاندار ایلام در میان گذاشتند.

استاندار ایلام در تماس تلفنی با برخی از مدیران از جمله مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، مدیر امور شعب بانک ملی و بنیاد مسکن مسائل و مشکلات را پیگیری  و دستورات لازم را برای رفع آن‌ها صادر کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha