• چهارشنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403122215584
  • منبع : نمایندگی زنجان

نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان:

روابط عمومی‌ها با کار گروهی، مردمی‌سازی امور را تحقق بخشند

روابط عمومی‌ها با کار گروهی، مردمی‌سازی امور را تحقق بخشند

ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه روابط عمومی ویترین و پیشانی یک اداره در تربیت قرآنی است، گفت: مدیران روابط عمومی‌های استان زنجان باید با کار گروهی، مردمی‌سازی امور را تحقق بخشند.

حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی امروز (چهارشنبه ۲۲ اسفند) در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان ضمن اشاره به اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: پردازش‌های صورت گرفته راجع به هر کدام از این آیات توسط اهالی رسانه، هنر و روابط عمومی‌ها باید منتشر شود.

وی با تأکید بر لزوم انجام کارها به صورت تیمی، تصریح کرد: یکی از قدرت‌های نرم و سرمایه‌های بزرگی که مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، عدم انجام کار شبکه‌ای است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه همکاری و کار تیمی موجب رشد و دیده شدن فرد در شغلش خواهد شد، ادامه داد: امروز باید بدانیم که برخی کارها برای مردم مقبول نیست، از این رو باید به مردمی ‌بودن امور و کارهای هم‌افزا توجه کنیم.

او با اشاره به اینکه امروز باید مردمی‌سازی به معنای واقعی کلمه محقق شود، یادآور شد: در این صورت مردم هم از مشارکت در امور استقبال خواهند کرد و این همان راه و روش ائمه اطهار (ع) و امام راحل (ره) در برخورد با مردم است.

حسینی با بیان اینکه مسئولان روابط عمومی‌های بخش دولتی باید طوری رفتار کنند که انجام امور به دست مردم باشد، عنوان کرد: در این راستا رفتار سازمانی ما باید تغییر یابد و مناسبت‌هایی چون دهه مبارک فجر، مردمی، اربعینی و با شور و شعور برگزار شود.

وی ضمن تأکید بر ترویج رفتار قرآنی در جامعه و با بیان اینکه اگر رفتار مردم قرآنی شود، به جای صرف انرژی برای اعمال و اجرای قانون، انرژی‌ها صرف رشد کشور خواهد شد، ادامه داد: پیشانی و ویترین کار، روابط عمومی‌ها هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به راه‌اندازی میزهای پرسش و پاسخ مسئولان با همکاری مدیران روابط عمومی در مصلای زنجان پس از نماز جمعه، گفت: مسئولان با آغوش باز و روی گشاده پاسخ مردم را می‌دهند و این گام بزرگی در برقراری ارتباط به شمار می‌رود.

او با بیان اینکه باید کارهای انجام‌شده به درستی مخابره شود، افزود: باید تصویر استان زنجان طی ۱۰ سال آینده به مردم نشان داده شود و این وظیفه مدیران روابط عمومی است.

حسینی با اشاره به اینکه جنگ رسانه‌ای به اندازه جنگ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جدی است، یادآور شد: ما ذوق و توان انجام کارهایی را در این راستا داریم و نباید فرصت برای کارهای جمعی را از دست دهیم.

وی با بیان اینکه باید در استان زنجان روحیه هم‌افزایی را بالا ببریم، افزود: با پیوستن ما به یکدیگر، مشکلات مردم به راحتی برطرف می‌شود، چراکه یکی از افراد صاحب نفوذ در سازمان، مدیران روابط عمومی‌ها هستند و باید مدیران را از پشت میزها و رعایت پروتکل‌های فضایی که موجب شکاف مردم با مسئولان و مسئولان با هم می‌شود، از بین ببرند.

به گزارش ایسنا و به نقل روابط عمومی استانداری زنجان، امام جمعه زنجان با تأکید بر اینکه یک مدیر روابط عمومی می‌تواند با ارتقای آگاهی خود، زیرساخت‌های سازمان خود را تقویت کند، گفت: با ابلاغیه و دستور عمل مشکلات اجتماعی و فرهنگی رفع نمی‌شود و نیازمند نقشه دقیق برای جنگ نرم هستیم.

وی با بیان اینکه روابط عمومی همچون اتاق فکری برای جنگ نرم محسوب می‌شود، گفت: در این زمینه همه باید تلاش ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha