یدالله رحمانی شنبه ۳۰ فروردین، در حاشیه حضور در برنامه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و مسئولین (سامد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از سیاستهای دولت وفاق ملی ارتباط مستمر مسئولان با مردم است تا بتوانند صدای مردم را بشنوند و پیگیری لازم را برای حل و برطرفکردن مسائل و مشکلات مردم بخصوص مشکلات معیشتی و بیکاری داشته باشند.
وی اظهارکرد: در این چارچوب علاوه بر دیدارهای موردی، پاسخگوییهای تلفنی، شنیدن صدای مردم در دیدارها از مناطق مختلف استان، روزهای شنبه یک هفته بصورت تلفنی از طریق سامانه سامد و یک هفته ملاقات عمومی حضوری با مردم را براساس ثبت نام از قبل، در دستور کار خود قرار دادیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یک هفته متقاضیان در جلسه حضوری شرکت و درخواستها و مشکلات آنان با حضور مدیران کل بررسی و پیگیری میشود. یک هفته نیز بصورت تلفنی است که امروز در قالب برنامه سامد (تلفن ۱۱۱) مشکلات و درخواستهای بیش از ۲۰ متقاضی در ارتباط تلفنی شهروندان ارائه، بررسی و دستورات لازم جهت رفع آنها داده شد.
رحمانی با بیان اینکه بیشتر درخواستهای امروز، در حوزه تأمین معیشت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، اشتغال، زیرساختهای روستایی و عمران شهری و سرمایهگذاری بود، گفت: این درخواستها از طریق ارتباط با مدیران مربوطه پیگیری و دستورات لازم صادر شد.
وی ادامه داد: حوزه بازرسی استانداری همه موارد و مصوبات را ثبت و ضبط و پیگیری میکنند تا این موارد به نتیجه برسند. امیدواریم که این پیگیریها به نتیجه منجر شود و تا حدودی دغدغههای مردم را که به ما بعنوان مسئول دولتی متوسل میشوند، مرتفع کند و در جهت حل مشکلاتشان گامهای مثبتی برداشته شود.
به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیگیری مدیران و مسئولان نقش مؤثری دارد و مردم باید احساس کنند که مسئولان میتوانند به گرهگشایی از مشکلات مردم کمک کنند.
رحمانی در ئایان تأکید کرد: مصوبات جلسات باید برای پیگیری و رسیدن به نتیجه در دستور کار قرار گیرند.
انتهای پیام
نظرات