حمیدرضا نامداری در این خصوص گفت: در راستای اجرای سیاستهای دولت خدمتگذار و تکالیف ابلاغی از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، ارائه خدمات غیرحضوری شرکت آبفا البرز برنامهریزی و در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: این مهم با هدف بهبود خدماترسانی، سرعت بخشیدن در امور، مشترییاری و توسعه دولت الکترونیک اجرایی شده تا علاوه بر مدیریت فرآیند ارائه خدمات و کاهش اتلاف وقت و هزینهها، شاهد افزایش رضایتمندی مشترکین و متقاضیان باشیم.
نامداری در ادامه گفت: اجرای این طرح از ششم اردیبهشت امسال در دو شهر گرمدره و کوهسار آغاز و با گذشت زمان، سایر مناطق و شهرستانهای استان البرز تحت پوشش ۱۰۰ درصدی خدمات غیرحضوری شرکت آبفا البرز قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایسنا به نقل از آبفا البرز، مدیرعامل آبفا البرز بیان کرد: با اجرای این طرح، مراجعه حضوری متقاضیان و مشترکین به امور آبفا جهت دریافت خدمات حذف و مشتریان صرفاً از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند (سامانه هما)، مراجعه به پورتال شرکت آب و فاضلاب استان البرز و دفاتر پیشخوان سطح منطقه، از خدمات ۲۴ گانه شرکت به سهولت و در کمترین زمان بهرهمند خواهند شد.
انتهای پیام
نظرات