به گزارش ایسنا، علی اکبر تدین، مدیرعامل این شرکت دانشبنیان از راهاندازی بازوی هوشمند مخابراتی خبر داد که با استفاده از مدلهای زبانی بزرگ پیشرفته(LLM)، خدمات پشتیبانی تخصصی و کارآمدی به طیف وسیعی از کاربران از دانشجویان و مهندسین تا محققان و مشتریان حوزه مخابرات ارائه میدهد.
وی در این خصوص اظهار کرد: این فناوری با تمرکز بر ارائه پاسخهای سریع و دقیق و با تکیه بر اطلاعات همسو با استانداردهای 3GPP میتواند به ابزاری ارزشمند برای محققان، مهندسان و تمامی متخصصان فعال در حوزه مخابرات تبدیل شود. این بازوی هوشمند با قابلیت درک و پردازش پرسشهای فنی و تخصصی، به عنوان منبع پاسخگویی خودکار و قابل اعتماد در صنعت مخابرات عمل خواهد کرد.
تدین با اشاره به اهمیت فناوریهای مبتنی بر هوش مصنوعی در بهبود خدمات به مشتریان، افزود: این راهحل نه تنها هزینههای پشتیبانی را کاهش میدهد، بلکه کیفیت و سرعت خدمات را نیز افزایش خواهد داد. تمامی خدمات ما از فرآیند مهندسی تا نصب و پشتیبانی، توسط طراحان داخل شرکت تولید شدهاست.
به نقل از معاونت علمی ریاستجمهوری، مدیرعامل این شرکت دانشبنیان، «افزایش بهرهوری و تسهیل فرآیند تصمیمگیری آگاهانه در دنیای پویای مخابرات» را هدف اصلی از توسعه این بازوی هوشمند دانست و بیان کرد: این بازوی هوشمند مخابراتی با سادهسازی دسترسی به راهحلهای عملیاتی، پیکربندی تجهیزات و راهنمای عیبیابی، به تیمهای فنی کمک خواهد کرد تا با سرعت و دقت بیشتری به چالشهای خود پاسخ دهند.
وی، شرکتهای مخابراتی، تولیدکنندگان تجهیزات مخابراتی، مؤسسات تحقیقاتی و دانشگاهها، مهندسان و متخصصان مخابراتی را مشتریان این بازوی هوشمند مخابراتی خواند و یادآور شد: ارائه پاسخهای فوری و دقیق به سؤالات تخصصی حوزه مخابرات با کاهش زمان انتظار مشتریان از طریق پردازش سریع درخواستها از ویژگیهای بارز این محصول بومی است.
انتهای پیام
نظرات