اکبر فرج نیا روز یکشنبه، ۲۸ اردیبهشت در نشست شورای معاونان، مشاوران و مدیران شرکت با اشاره به لزوم گذر از تفکرات سنتی و بروکراسی کاغذی، اظهار کرد: ارائه خدمات باید به سمت خدمات غیرحضوری پیش برود و این تغییر باید بهطور تدریجی و مرحلهای اجرایی شود تا همزمان با ارتقای کیفیت خدمات، فرآیندها بهینه شوند.
وی با اشاره به اهمیت ملموس بودن نتایج حذف بروکراسی کاغذی، اضافه کرد: حرکت به سمت سیستم های توسعه محور باید به گونهای باشد که نیاز به مراجعه حضوری مردم به حداقل برسد، این تغییرات نه تنها به صرفهجویی در زمان و هزینهها کمک میکند، بلکه رضایت مشترکان را نیز افزایش میدهد.
وی با اشاره به نقش مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در ناترازی انرژی، گفت: مراکز غیرمجاز بزرگترین آفت شبکه صنعت برق هستند و برای پیشگیری از خسارت بیشتر باید بیش از پیش برای مقابله با آنها برنامه ریزی شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برق تبریز، فرج نیا با تاکید بر پیگیری وصول مطالبات ادامه داد: ارائه خدمات مطلوب برای مشترکان منوط به وصول مطالبات است، هرچند اقدامات چشمگیری صورت گرفته است اما ضرورت دارد ضمن توجه ویژه به موضوع، این فرآیند با جدیت بیشتری پیگیری شود.
انتهای پیام
نظرات