• دوشنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۴ / ۱۸:۳۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1404031208028
  • خبرنگار : 50673

مدیرعامل جدید شرکت برق هرمزگان:

محور بودن فناوری و ارتباط با مردم اولویت اصلی ما است

محور بودن فناوری و ارتباط با مردم اولویت اصلی ما است

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در مراسم معارفه‌اش، صداقت، سلامت اداری و خدمت‌رسانی مستمر را راهبرد موفقیت این شرکت دانست و محور بودن فناوری و ارتباط با مردم را اولویت اصلی دوره مدیریتی خود اعلام کرد.

حمید ساعدپناه امروز دوشنبه ۱۲ خرداد در مراسم معارفه‌اش بر اهمیت استراتژیک صنعت برق و نقش کلیدی این شرکت در تامین رفاه و توسعه استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات بی‌وقفه و توسعه زیرساخت‌های برق جزو اولویت‌های اصلی است، افزود: صنعت برق قلب تپنده توسعه است. شرکت توزیع برق هرمزگان وظیفه‌ای خطیر بر دوش دارد که تنها با صداقت، امانت‌داری، اخلاق‌مداری، نظم و سلامت اداری قابل تحقق است.

وی ارتقای خدمات غیرحضوری، پاسخگویی مستمر به مشترکان و توسعه فناوری را از محورهای مهم عملکرد این شرکت دانست و خاطرنشان کرد: ارتباط مستقیم با مردم و پیگیری مشکلات آنان باید الگوی کاری همه همکاران باشد و با همدلی و همکاری، سطح رضایتمندی عمومی ارتقا یابد.

مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق هرمزگان با اشاره به نقش انگیزش کارکنان و شایسته‌سالاری گفت: توسعه شرکت و تحقق چشم‌اندازها تنها با بهره‌گیری از نیروهای توانمند و تمرکز بر انگیزه و دانش منابع انسانی میسر است. همه باید در مسیر شایسته‌گزینی و ارتقای بهره‌وری گام برداریم.

وی همچنین به برخی مشکلات اخیر در حوزه برق استان اشاره کرد و افزود: خاموشی‌های حدود ۹ ساعته در شب‌های گذشته، ناشی از چالش‌های فنی و محدودیت‌های شبکه بود که با اقدامات جدید همچون انتقال پست‌ها و به‌کارگیری فناوری‌های نوین مانند مقره‌های سیلیکونی، بهبود یافته است. استفاده از فناوری‌های روز، تجربه موفقی در جلب رضایت شهروندان و ارتقای کیفیت خدمات داشته است.

ساعدپناه اجرای پروژه‌های ملی و استانی، هوشمندسازی شبکه، توسعه تولید و توزیع برق و پیشبرد پروژه‌های تعریف‌شده وزارت نیرو را از اولویت‌های دوره مدیریتی خود برشمرد و تاکید کرد: برنامه‌ریزی و اجرای دقیق این پروژه‌ها تنها با اعتماد، مشارکت پیمانکاران، حمایت مدیران و تلاش مضاعف کارکنان امکان‌پذیر است.

وی افزود: ارائه برق پایدار و باکیفیت در تمام بخش‌های صنعتی، خانگی و تجاری هدف غایی ماست تا بستر توسعه و امنیت اقتصادی و اجتماعی در هرمزگان فراهم شود.

او کمک و همراهی همه همکاران و مسئولان را برای تحقق برنامه‌ها خواستار شد و بر لزوم پیاده‌سازی فرهنگ سازمانی مبتنی بر سلامت اداری و همدلی تاکید کرد.

خدمت‌رسانی مستمر، فناوری و ارتباط مستقیم با مردم؛ اولویت مدیریت جدید برق هرمزگان

در ادامه این مراسم، محمد کریمی، مدیرعامل پیشین این شرکت نیز با مروری بر دوره مسئولیت خود، گفت: ابتدای سال گذشته شرکت توزیع برق هرمزگان با چالش‌هایی جدی همچون صف طولانی متقاضیان کنتور، فرسودگی شبکه، کمبود نیروی انسانی و بحران برق‌رسانی به جزایر مواجه بود، اما با همت جمعی و پشتکار، امروز بسیاری از این موانع پشت سر گذاشته شده است.

به گفته او، خرید و نصب ژنراتورهای جدید، اصلاح شبکه‌های فرسوده، احداث نیروگاه لارک و اجرای پروژه‌های هوشمندسازی از جمله دستاوردهای دوره مدیریتی او بود.

وی موفقیت‌های حاصله را نتیجه تلاش جمعی همه کارکنان دانست و برای مدیریت جدید آرزوی توفیق کرد.

به گزارش ایسنا، در پایان آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان، با تقدیر از خدمات و تلاش‌های محمد کریمی در دوره مسئولیت، حمید ساعدپناه به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد و رسماً کار خود را آغاز کرد. 

خدمت‌رسانی مستمر، فناوری و ارتباط مستقیم با مردم؛ اولویت مدیریت جدید برق هرمزگان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha