• جمعه / ۲۰ تیر ۱۴۰۴ / ۰۹:۱۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1404042011920
  • خبرنگار : 51041

قرارگاه جهادی کادح و موسسه فخرا برگزار می‌کنند؛

اجرای طرح جهادی انتخاب رشته رایگان برای سومین سال متوالی با مشارکت مردمی

اجرای طرح جهادی انتخاب رشته رایگان برای سومین سال متوالی با مشارکت مردمی

ایسنا/گلستان دبیر موسسه پژوهشی، علمی و جهادی فخرا از برگزاری طرح جهادی انتخاب رشته رایگان کنکور، به نیابت از شهید محسن فخری‌زاده برای سومین سال متوالی، در سطح کشور خبر داد و از علاقمندان به شرکت در پروژه مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته ویژه داوطلبین کنکور دعوت کرد.

محمد امین سیرجانی در گفت‌وگو با ایسنا، قرارگاه جهادی کادح و موسسه پژوهشی، علمی و جهادی فخرا را مجری این طرح جهادی دانست و اظهار کرد: برای سومین سال پیاپی است که با همکاری این دو مجموعه، پروژه انتخاب رشته رایگان ویژه داوطلبین کنکور به صورت ملی در سطح کشور در حال برگزاری است.

وی توانمندسازی شرکت کنندگان و فراخوان دانش‌آموزی را به عنوان ۲ هدف و کارکرد اصلی این طرح معرفی کرد و گفت: علاقمندان به این پروژه می‌توانند با ثبت نام در این طرح، در دوره‌های آموزشی که به صورت رایگان برگزار می‌شود، شرکت کنند. این کلاس‌های آموزشی و توانمند سازی  طی ۱۲ جلسه و  توسط اساتید بسیار حرفه‌ای و مجرب که عضو هیئت علمی‌های دانشگاه‌های تهران و علامه طباطبایی هستند، انجام می‌شود و در نهایت با برگزاری آزمون و قبولی در آن، به شرکت کنندگان مدرک معتبری از سوی دانشگاه علامه طباطبایی و قرارگاه جهادی کادح اعطا می‌شود تا آنها بتوانند کار جهادی خود را آغاز کنند.

دبیر موسسه پژوهشی، علمی و جهادی فخرا، از دعوت و فراخوان دانش آموزان به عنوان فاز دوم پروژه خبر داد و افزود:  پس از توانمندسازی شرکت‌کنندگان، از دانش آموزان دعوت به عمل می‌آوریم تا فرآیند انتخاب رشته را به صورت کاملا رایگان، با کیفیت و حرفه‌ای برای آنها انجام دهیم و رسالت خود را ادا کنیم. چرا در سالیان گذشته تعدادی از افراد پذیرش شده در رشته‌های پزشکی و امثال آنها، از خانواده‌ها مبالغ بسیار هنگفتی را دریافت می‌کردند تا فرآیند انتخاب رشته را برای فرزندانشان آن هم با کیفیت غیر قابل قبول انجام دهند. 

سیرجانی ا از برگزاری حضوری این طرح در شهرهای تهران، گرگان، مشهد و اصفهان در سال گذشته سخن گفت و اظهار کرد: در سال گذشته از استان گلستان حدود هزار دانش‌آموز برای انجام فرآیند انتخاب رشته از مشاورین این طرح جهادی استفاده کردند که نتایج موفقیت‌آمیزی راهم درپی داشته و امسال نیز مانند دو سال گذشته قصد داریم تا جای ممکن خانواده‌ها و دانش‌آموزان را از برگزاری این پروژه مطلع کنیم تا بتوانیم از پرداخت اعداد نجومی و فشار مالی بر خانواده‌ها جلوگیری کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت تبلیغات مردمی، در خصوص روش‌های اطلاع رسانی این طرح جهادی، بیان کرد: افزون بر تبلیغات در صفحات مجازی، هماهنگی‌های لازم با استانداری‌ها صورت گرفته تا تعدادی بنر و پوستر در بیلبوردهای شهری به منظور آشنایی عموم مردم و اطلاع رسانی نصب شود. همچنین از ظرفیت‌های آموزش و پرورش مانند شبکه‌های پیام رسان شاد و امثال آنها نیز برای اطلاع رسانی استفاده می‌شود اما آنچه که بیشترین تاثیر را در جذب مخاطب برای ما به ارمغان آورده تبلیغات مردمی است.

او افزود: در سال گذشته این پروژه جهادی حدود ۷۸۰ شرکت کننده به عنوان مشاور را مورد پذیرش قرار داد. هرکدام از این ۷۸۰ نفر با بارگذاری پوسترهای اطلاع رسانی در گروه‌های مختلف در بستر صفحات مجازی یا پیج‌های اینستاگرامی موفق شدند تا تعداد زیادی از دانش‌آموزان را در مقایسه با سایر روش‌های دیگر به شرکت در این طرح، دعوت کنند. بدین ترتیب اطلاع رسانی مردمی برای ما در جذب مخاطب از اهمیت بیشتری برخوردار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha