• شنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۴ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1404042112597
  • خبرنگار : 50046

یک مسئول تاکید کرد

شناخت مخاطب مهمترین اولویت برای تولید محتوا برای کودکان و نوجوانان

شناخت مخاطب مهمترین اولویت برای تولید محتوا برای کودکان و نوجوانان

ایسنا/خراسان شمالی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: شناخت مخاطب یکی از مهمترین نکات برای تولید محتوا برای کودکان و نوجوانان است.

نرگس برهمند در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تولیدکنندگان ادبیات کودکان و نوجوانان باید مخاطب خود را بشناسند و با نیاز فکری، روحی و جسمی آن‌ها آشنا باشند.

وی افزود: آن‌ها برای تولید شعر، داستان، قصه و ... باید با این افراد ارتباط مستقیم برقرار کرده تا بتوانند به نیازهای آن پاسخ دهند.

برهمند ادامه داد: حضور در محافل کودکان و نوجوانان، نقد و بررسی محتواهای تولید شده کمک می‌کند تا با نیازهای کودکان و نوجوانان آشنا شد.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت ندادن به دوره کودکی و نوجوانی سبب می‌شود تا نتوان محصول باکیفیتی در جامعه ارائه داد و باید بر این نکته توجه کرد که دوران کودکی و نوجوانی سهم بسیار زیاد و درخشانی در زندگی افراد دارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: از سوی دیگر نیاز است تا خانواده‌ها با اهمیت کتاب و کتابخوانی و مطالعه آشنا شوند و باید فرهنگ کتابخوانی در سطح جامعه افزایش یابد.

وی گفت: کتاب ابزار بسیار مناسبی است تا بچه‌ها با خود و خواسته‌های خود مواجه شوند و یاد بگیرند که چگونه به اهداف خود برسند.

کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی افزود: خانواده خرید کتاب را در سبد خانواده خود قرار دهند و عضویت در کتابخانه را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha