• شنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۴ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1404051106603
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مدیران شنونده درد دل مردم باشند

مدیران شنونده درد دل مردم باشند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید همواره شنونده درد دل مردم باشند.

یدالله رحمانی امروز شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۴ در ملاقات عمومی با مردم با بیان اینکه حل مشکلات مردم را در برنامه‌های ملاقات عمومی و به صورت هفتگی پیگیری می‌کنیم، افزود: در ادامه سلسله جلسات هفتگی رسیدگی به مشکلات مردم، امروز شنبه پذیرای ۱۶ نفر از متقاضیانی بودیم که مسائل آنها از طریق دستگاه‌های اجرایی حل‌ نشدند و برای رفع آن‌ها به استانداری مراجعه کردند.این نشست با حضور مدیران کل دستگاه‌های حمایتی مانند کمیته امداد، دستگاه‌های خدمت‌رسان مانند شرکت آب و فاضلاب، بانک‌ها و سایر نهادهای مرتبط برگزار شد تا مشکلات به صورت متمرکز و با اخذ تصمیمات فوری پیگیری شود. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مشکلات عمرانی مناطق روستایی از جمله نقصان در تأمین آب شرب، مشکلات برق‌رسانی و برخی طرح‌های عمرانی از جمله موارد مطرح شده بود، ضمن اینکه برخی از زنان سرپرست خانوار در زمینه اشتغال درخواست‌ حمایت داشتند که از شهرداری خواستیم حمایت‌های لازم را از آنها داشته باشند.

رحمانی تصریح کرد: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی مواردی مصوب شده که برخی از متقاضیان پیگیر اجرایی شدن مصوبات و اختصاص تسهیلات بودند.

مدیران همواره شنونده درد و دل مردم باشند

وی ادامه داد: مشکلات مربوط به تکمیل مساجد نیمه‌تمام به دلیل کمبود منابع مالی و درخواست‌های حمایتی از سوی مددجویان تحت پوشش نهادهایی مانند کمیته امداد از دیگر پیشنهادات مطرح شده بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دستورات لازم برای بررسی و حل مشکلات روستاهای فاقد آب و برق از جمله منطقه‌ای در شبلیز داده شد، عنوان کرد: حوزه بازرسی استانداری به‌ صورت مستمر تمام دستورات صادر شده را رصد خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که دستگاه‌های اجرایی به تعهدات خود عمل می‌کنند. 

به گزارش ایسنا، رحمانی با اشاره به سیاست‌های دولت و تأکیدات مقام معظم رهبری، بیان کرد: مدیران اجرایی باید همواره شنونده درد دل مردم باشند و در چارچوب امکانات موجود، تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات به‌کار گیرند، مردم ولی‌نعمت ما هستند و سیستم اداری موظف است خدمتگزار آنان باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha