سجاد سنگسری شامگاه چهارشنبه پنجم شهریور در حاشیه بازدید از بیمارستان تأمین اجتماعی و پارس زاهدان ضمن قدردانی از تلاشهای پرستاران و پزشکان، خدمت صادقانه و بیمنت به مردم را «فرصتی ارزشمند» دانست و افزود: حتی شنیدن سخنان بیماران با روی گشاده بخشی از مشکلات را حل میکند.
وی با بیان اینکه یکی از چالشهای مهم، کوتاهی در گفتوگوی صحیح با مردم است، بیان کرد: باید شرایط کاری و مشوقها به نحوی تنظیم شود که انگیزه خدمت در بخش عمومی تقویت و از مهاجرت نیروهای توانمند به بخش خصوصی جلوگیری شود.
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با یادآوری پیشرفتهای حوزه درمان سیستان و بلوچستان پس از انقلاب، ایجاد امید در جامعه را وظیفه مشترک مدیران دانست و اظهار کرد: در شرایط بمباران رسانهای علیه کشور، تقویت سرمایه اجتماعی مهمترین سپر است.
وی با صدور دستور برای بررسی فوری برخی کمبودها، بر حمایت همهجانبه برای بهبود شرایط بیماران و کادر درمان تأکید کرد.
انتهای پیام
نظرات