هادی شهدوست شیرازی امروز چهارشنبه، ۲۳ مهر در جلسهای که با معاونان، مدیران کل و مدیران این معاونت برگزار شد، به مسائل ناشی از تعدد سامانههای موجود در حوزه سرمایه انسانی اشاره کرد و گفت: وجود سامانههای متنوع باعث شده ارتباطی میان این سیستمها برقرار نباشد و اطلاعات هر کارمند در چندین سامانه بهطور جداگانه ثبت شود که این امر احتمال بروز خطا را افزایش میدهد.
وی افزود: سامانه جامع سرمایه انسانی با بیش از ۲۰ بخش تخصصی، از جمله حقوق و دستمزد، احکام کارگزینی، نظام پیشنهادات، خدمات ورزش کارکنان، مدیریت تغذیه و سفارش غذا، طراحی شده است تا تمامی اطلاعات و فرآیندهای مرتبط با هر کد شناسایی بهصورت یکپارچه مدیریت شود.
شهدوست شیرازی تصریح کرد: این سامانه قادر خواهد بود که تمامی امور قانونی مرتبط با کارکنان را بهصورت متمرکز انجام داده و با صدور احکام و ثبت جزئیات خدمات، نیاز به استفاده از سامانههای پراکنده را برطرف کند.
معاون شهردار شیراز با اشاره به روند اجرایی گفت: پروژه سامانه جامع سرمایه انسانی با همکاری شرکت مجری و نظارت سازمان فناوری اطلاعات شهرداری پیش میرود و براساس زمانبندی پیشبینیشده، پایان سال آماده بهرهبرداری خواهد شد.
وی بیان کرد: برای هر بخش از این سامانه یک کارشناس ویژه در معاونتهای مرتبط منصوب شده است تا فرآیند آمادهسازی و آموزش کاربران نهایی با دقت و سرعت انجام شود.
شهدوست شیرازی گفت: راهاندازی این سامانه پاسخی عملی به نیازهای مدیریتی و عملیاتی شهرداری در حوزه سرمایه انسانی خواهد بود و ضمن کاهش خطاها، کارایی، شفافیت و سرعت ارائه خدمات را بهطور چشمگیر افزایش خواهد داد.
انتهای پیام
نظرات