الله کرم رزاقی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: نمایندگیهای خدمات پس از فروش قطعات یدکی موردنیاز مصرف کنندگان را تامین کنند.
وی اظهار کرد: مدیران شعب نمایندگی های رسمی فروش و خدمات پس از فروش تلاش کنند مدت زمان تعمیرات خودروها تاخیر و یا خواب بیش از حد معقول نداشته باشند که باعث شود نارضایتی برای مشتریان ایجاد شود.
سرپرست معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:نمایندگی های خدمات پس از فروش برحسب تعهدی که دارند قطعات یدکی مورد نیاز خودروهای تعمیراتی را به موقع تامین نمایند و تاخیر نکنند.
رزاقی تصریح کرد: مدیران شعبه های فروش و خدمات پس از فروش استان در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان نسبت به ارایه خدمات پس از فروش، تامین به موقع یدکی مورد نیاز مشتریان و جلوگیری از فروش احتمالی قطعات پرتقاضا در بازار آزاد دقت کافی داشته باشند.
وی ادامه داد: درصورت مشاهده هرگونه تخلف توسط نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش و حتی واحدهای صنفی تعمیر خودرو در سطح استان، در کمترین زمان اعمال قانون خواهیم کرد.
سرپرست معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: شهروندان گرامی میتوانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی، مراتب را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ گزارش تا به شکایت آنها رسیدگی شود.
انتهای پیام

نظرات