این نمایشگاه به همت مدیریت نوآوری و کارآفرینی دانشگاه و با همکاری شرکت جابویژن برگزار شده و ۲۵ شرکت فعال در بخشهای خصوصی و صنعتی در آن حضور دارند.
مدیر نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز در حاشیه مراسم افتتاحیه با بیان اینکه این رویداد بهطور ویژه برای دانشجویان و دانشآموختگان طراحی شده است، گفت: نمایشگاه کار و هدایت شغلی دانشگاه شیراز، فضایی تخصصی در حوزه اشتغال و منابع انسانی است و هدف آن ایجاد ارتباط مستقیم میان سازمانها و کارجویان از طریق ارائه فرصتهای شغلی است.
مهدی اسکروچی افزود: این نمایشگاه فضایی برای تعامل رودررو میان کارجویان و کارشناسان جذب و استخدام سازمانها فراهم میکند. شرکتکنندگان میتوانند توانمندیها و سوابق خود را معرفی کرده و فرصتهای شغلی مناسب را ارزیابی کنند تا شانس خود را برای ورود به بازار کار بیازمایند.
مدیر علمی نمایشگاه با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد، بیان کرد: ایجاد بستری برای تعامل بیواسطه میان دانشجویان، دانشآموختگان و صنایع، شناسایی و جذب هوشمند استعدادها بر اساس نیاز واقعی سازمانها، افزایش درک متقابل میان کارجویان و کارفرمایان، ارتقای مهارتهای شغلی، گسترش شبکهسازی حرفهای، تقویت برند کارفرمایی و توانمندسازی سازمانها در زمینه جذب نیروی انسانی از جمله اهداف این برنامه است.
اسکروچی در پایان با دعوت از تمام دانشجویان، دانشآموختگان و کارجویان سراسر کشور برای حضور در نمایشگاه اظهار کرد: امید میرود برگزاری دومین نمایشگاه کار دانشگاه شیراز، ضمن گسترش تعامل میان دانشگاه و صنعت، زمینهساز توسعه اشتغال، بهبود فرآیند جذب نیرو و ارتقای سلامت بازار کار در جنوب کشور شود و نقش مؤثری در توانمندسازی نسل جوان و ارتقای کیفیت ورود آنان به بازار کار ایفا کند.
انتهای پیام


نظرات